Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir oppgitt. bare oppgitt.

Grafikken er strålende, våpnene er kule, klassene er velbalanserte, gamemodes er kule, det kommer stadig oppdateringer og det er humoristisk spill.

alt dette kunne du ha funnet på 2 min med google, din latsabb!

Lenke til kommentar

Huff da!

Nå skal faktisk jeg gjøre noe så uvanlig som å forsvare HCG her:

Han ville ha en personlig mening av oss om hva vi syns ikke hva en anmelder syns. Også er det jo ok med litt flere synspunkter fra folk som ikke konstant leter etter feil.

Spillet er fantastisk moro! Det er veldig actoin fylt og høyt tempo! Alle klassene er herlige å spille og du finner garanter en som passer for deg!

Jeg mener spillet er absolutt verd et forsøk i det minste.

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar
Huff da!

Nå skal faktisk jeg gjøre noe så uvanlig som å forsvare HCG her:

Han ville ha en personlig mening av oss om hva vi syns ikke hva en anmelder syns. Også er det jo ok med litt flere synspunkter fra folk som ikke konstant leter etter feil.

Spillet er fantastisk moro! Det er veldig actoin fylt og høyt tempo! Alle klassene er herlige å spille og du finner garanter en som passer for deg!

Jeg mener spillet er absolutt verd et forsøk i det minste.

Du glemte at du blir lei av det etter en uke, og må spilles i små doser mener isåfall jeg :p

Lenke til kommentar
Hva synest dere er bra!?

Balansen, de stereotype klassene med sine hjemmelagde våpen, hele 60-70-talls settingen med pinupmodeller på kalenderne og sentryguns, den rå humoren som gjennomsyrer hele spillet, de kontinuerlige oppdateringene, det er mye lettere enn your avarage fps, det er store muligheter for å bli god selv om motstanderen har spilt i 1 år, det koster ikke en dritt og kommer i the orange box med 4 andre spill og nevnte jeg den rå humoren?

Og videre: Krever ikke highend data noe som gir mange spillere, stort community med makt hos utvikler, herlige brett med spenn på både underholdinsverdi og kvalitet - enten er de dritbra eller bare bra, og det er maps for alle smaker.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...