- FuzioN Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Wow! Lite aktivitet! Mamma skylder meg 250 kr. Hva skal jeg kjøpe på Steam? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 TF2. Mamma skylder meg 1200 :rolleyes: Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Tf2 er attpåtil på tilbud nå. Kjøp! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hmmm våpnenene "finner" man nå sånn plutselig... Det er ikke achivment basert lengere... Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hvis noen har en ekstra TF2 tar jeg det gledelig i mot, skal kjøpe det men er knapt med penger til jeg faktisk får jobben. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Nei huff det var så mye spy og snipere nå at det ble kvalmt nesten:-P Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hva er bra med TF2? Les... en.... anmeldelse! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg blir oppgitt. bare oppgitt. Grafikken er strålende, våpnene er kule, klassene er velbalanserte, gamemodes er kule, det kommer stadig oppdateringer og det er humoristisk spill. alt dette kunne du ha funnet på 2 min med google, din latsabb! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg spurte hva dere synes er bra. Kan ikke Google: ''Hva iharal3 synes om Team Fortress 2'' eller, da! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hvorfor lurer du på hva i alle dager akkurat vi mener? Kan du ikke se på noen filmer og gjøre deg opp en mening selv? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Har du noe imot det, da? At jeg spør hva du/dere synest om TF2? Er det virkelig så ille!? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Huff da! Nå skal faktisk jeg gjøre noe så uvanlig som å forsvare HCG her: Han ville ha en personlig mening av oss om hva vi syns ikke hva en anmelder syns. Også er det jo ok med litt flere synspunkter fra folk som ikke konstant leter etter feil. Spillet er fantastisk moro! Det er veldig actoin fylt og høyt tempo! Alle klassene er herlige å spille og du finner garanter en som passer for deg! Jeg mener spillet er absolutt verd et forsøk i det minste. Endret 22. mai 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Det er gratis TF2 i helgen på Steam, så det er bare å teste! Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Huff da! Nå skal faktisk jeg gjøre noe så uvanlig som å forsvare HCG her: Han ville ha en personlig mening av oss om hva vi syns ikke hva en anmelder syns. Også er det jo ok med litt flere synspunkter fra folk som ikke konstant leter etter feil. Spillet er fantastisk moro! Det er veldig actoin fylt og høyt tempo! Alle klassene er herlige å spille og du finner garanter en som passer for deg! Jeg mener spillet er absolutt verd et forsøk i det minste. Du glemte at du blir lei av det etter en uke, og må spilles i små doser mener isåfall jeg Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 "Hva er bra med TF2?" Er det ikke naturlig å henvende en person til Google eller å lese en anmeldelse da? Hvem det er som spør er fullstendig irrelevant. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Så stille det var her i kveld, hva holder folket på med? Har akkurat sett ferdig kopps og i kveld har jeg vært med sjøen og må innrømme at det å sitte på berget og nyte sjøluften er en herlig følelse. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg spiller Wolfenstein 3D på telefonen. Nostalgi i sin sanne form! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Hva synest dere er bra!? Balansen, de stereotype klassene med sine hjemmelagde våpen, hele 60-70-talls settingen med pinupmodeller på kalenderne og sentryguns, den rå humoren som gjennomsyrer hele spillet, de kontinuerlige oppdateringene, det er mye lettere enn your avarage fps, det er store muligheter for å bli god selv om motstanderen har spilt i 1 år, det koster ikke en dritt og kommer i the orange box med 4 andre spill og nevnte jeg den rå humoren? Og videre: Krever ikke highend data noe som gir mange spillere, stort community med makt hos utvikler, herlige brett med spenn på både underholdinsverdi og kvalitet - enten er de dritbra eller bare bra, og det er maps for alle smaker. Endret 22. mai 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå