Kiro Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Oppdaget at første episoden av Supernatural var på tv nå, utrolig hvor mye de egentlig har forandret seg gjennom de siste sesongene. Pluss at det varlitt morsomt at de besøkte Jericho, men det er bare tvnerden i meg som titter frem. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Legger meg nå, jeg også. God natt! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Natta, Laland og HCG! Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg er for lanaktig til å legge meg nå. God natt til de som legger seg. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Skole i morgen men likevel sitter jeg her... Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Pytt pytt. Søvn er overvurdert Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Mens du er her, Vaenas: Vi må ikke glemme navn til TSW-cabalen! Ganske så fint hus du har, forresten. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Counter Strike Source. Der eier jeg Shampoo så bare si ifra så eier jeg dere alle. N3oact kan dere legge meg til på. Mens du er her, Vaenas: Vi må ikke glemme navn til TSW-cabalen! Ganske så fint hus du har, forresten. Jo takk. Anngående cabal navnet har jeg en idèe men du får ikke høre den før jeg viser et bilde av webdesign jeg tenkte på, er ikke ferdig så du må vente til i morgen eller helga. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Counter Strike: Source. Der kunne jeg tatt dere alle med shotgun Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 I source tar jeg dere alle med glock. Kanskje til og med kniven ville duge. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Undervurder meg ikke Undervurderer aldri fienden, til vanlig overvurderer jeg dem for da tar jeg aldri for mange unødvendige risker. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Anngående cabal navnet har jeg en idèe men du får ikke høre den før jeg viser et bilde av webdesign jeg tenkte på, er ikke ferdig så du må vente til i morgen eller helga. Du jobber med et webdesign? Uff, jeg vil ikke ha samvittighet til å si at det er dårlig hvis det er det Og jeg eier dere alle med TMP! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Anngående cabal navnet har jeg en idèe men du får ikke høre den før jeg viser et bilde av webdesign jeg tenkte på, er ikke ferdig så du må vente til i morgen eller helga. Du jobber med et webdesign? Uff, jeg vil ikke ha samvittighet til å si at det er dårlig hvis det er det Og jeg eier dere alle med TMP! Slapp av blir ikke dårlig, skal prøve på noe morsomme greier anngående kode løsninger og slikt, test for å komme inn og sånt. Du kommer 99% garantert til å like det. I get 5 in Web design (Læreren gir ikke 6 i første året på Vgs, men han sa om han hadde gjort det hadde jeg glatt fått det Woohoo!) Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 "Læreren gir ikke 6"? Tåpeligste jeg har hørt, greit at man skal gi elevene noe å strekke seg etter, men på videregående hvor slike karakterer faktisk er viktig burde man gi virkelig gode elever 6. Men det jeg mente var om jeg kom til å like navnet, ikke designet. Design vet jeg at du er god på fra før. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Får se om jeg greier å få litt søvn på øynene. God natt folkens. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 "Læreren gir ikke 6"? Tåpeligste jeg har hørt, greit at man skal gi elevene noe å strekke seg etter, men på videregående hvor slike karakterer faktisk er viktig burde man gi virkelig gode elever 6. Men det jeg mente var om jeg kom til å like navnet, ikke designet. Design vet jeg at du er god på fra før. Det er egentlig et andre klasse kurs og siden vi likevel fikk det i første gir han ikke 6, men er som sagt ikke så viktig hva du får i første klasse, andre og tredje er der karakterene teller, men selvsagt hvis du ikke jobber hardt i første er det samma hvor hardt du jobber i andre og tredje da får du ikke 4 eller bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå