Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppdaget at første episoden av Supernatural var på tv nå, utrolig hvor mye de egentlig har forandret seg gjennom de siste sesongene. Pluss at det varlitt morsomt at de besøkte Jericho, men det er bare tvnerden i meg som titter frem. :)

Lenke til kommentar
Counter Strike Source.

Der eier jeg Shampoo så bare si ifra så eier jeg dere alle. N3oact kan dere legge meg til på.

Mens du er her, Vaenas: Vi må ikke glemme navn til TSW-cabalen!

Ganske så fint hus du har, forresten.

Jo takk.

Anngående cabal navnet har jeg en idèe men du får ikke høre den før jeg viser et bilde av webdesign jeg tenkte på, er ikke ferdig så du må vente til i morgen eller helga.

Lenke til kommentar
Anngående cabal navnet har jeg en idèe men du får ikke høre den før jeg viser et bilde av webdesign jeg tenkte på, er ikke ferdig så du må vente til i morgen eller helga.

Du jobber med et webdesign? Uff, jeg vil ikke ha samvittighet til å si at det er dårlig hvis det er det :p

Og jeg eier dere alle med TMP!

Lenke til kommentar

Du jobber med et webdesign? Uff, jeg vil ikke ha samvittighet til å si at det er dårlig hvis det er det :p

Og jeg eier dere alle med TMP!

Slapp av blir ikke dårlig, skal prøve på noe morsomme greier anngående kode løsninger og slikt, test for å komme inn og sånt. Du kommer 99% garantert til å like det. I get 5 in Web design (Læreren gir ikke 6 i første året på Vgs, men han sa om han hadde gjort det hadde jeg glatt fått det Woohoo!)

Lenke til kommentar

"Læreren gir ikke 6"? Tåpeligste jeg har hørt, greit at man skal gi elevene noe å strekke seg etter, men på videregående hvor slike karakterer faktisk er viktig burde man gi virkelig gode elever 6.

Men det jeg mente var om jeg kom til å like navnet, ikke designet. Design vet jeg at du er god på fra før.

Lenke til kommentar
"Læreren gir ikke 6"? Tåpeligste jeg har hørt, greit at man skal gi elevene noe å strekke seg etter, men på videregående hvor slike karakterer faktisk er viktig burde man gi virkelig gode elever 6.

Men det jeg mente var om jeg kom til å like navnet, ikke designet. Design vet jeg at du er god på fra før.

Det er egentlig et andre klasse kurs og siden vi likevel fikk det i første gir han ikke 6, men er som sagt ikke så viktig hva du får i første klasse, andre og tredje er der karakterene teller, men selvsagt hvis du ikke jobber hardt i første er det samma hvor hardt du jobber i andre og tredje da får du ikke 4 eller bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...