Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min ps3 fungerer. Livshistorie kan leses:

 

Skjul
Mai og juni betyr sommer, sol,is, bading og spill. Det kommer mange nye spill i disse månedene og i år er det mange gode spill som kommer. Jeg har selv en del spill på ønskelisten og alt så med dette ut til å bli en fin sommer.

 

Inntil forrige uke, da min playstation 3 begynte å oppføre seg merkelig. Plutselig skrudde den seg av, plutselig fikk jeg ingen kontakt mellom maskinen og kontrolleren, og enekelte ganger kom jeg heller ikke inn i hovedmenyen. Den ville heller ikke slå seg av!

 

Med anger i sjelen sendte jeg en mail til Nordisk Film for å høre hva dette kunne være. En hyggelig danske svarte dagen etter at det var en defekt på konsollen, og at den måtte sendes inn til reparasjon.

Greit nok ville kanskje enkelte si. Jeg tenkte det motsatte. Ikke bare måtte jeg vente i 3-4 uker før den er raparert og ikke bare må jeg stå over utgivelser, men det var savegamesen som var problemet. Alle de lagrede spillsavene lå på hard disken, og jeg kom ikke inn til hovedmenyen hvor man kan ta "back up".

 

Ettersom dansken hos Nordisk Film sa jeg måtte ha med hard disken i maskinen når den skulle repareres, hadde jeg ingen muligheter til å få lagret de dyrebare savene. Spill jeg har brukt 20timer og mer på, måtte jeg starte begynne på nytt. At jeg i tillegg bare manglet to baner på vanskelighetsgraden veteran på cod:waw før platinium, hjalp heller ikke på humøret. Alt føltes jævlig.

 

Inntil i kveld. Et siste forsøk hadde jeg bestemt, og denne gangen skulle jeg få lagret datatjenesten. Jeg skrudde på maskinen, og overraskende kom jeg inn til hovedmenyen (XM8). Der lagret jeg fort savegamesene og alt annet som var dyr bart. Jeg tenkte jeg kunne oppdatere til nyeste oppdatering, da jeg fikk opp en melding. Den lød følgende: "Din hard disk er korrupt og må gjennoprettes".

 

Aha, tenkte jeg, og fulgte instruksjonene. Da prosessen var ferdig, fungerte alt! Så trolig er den i orden, så jeg slipper å sende den inn til represjon! Rett og slett herlig ettersom det kommer mange spill nå i slutten av mai jeg ønsker.

 

Jeg er ekstremt lettet!

Sommerkos here i come!

 

Ellers fant jeg endelig ipoden min som jeg har lett etter i 1 år nå :) Vært en flott kveld!

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Er ikke trøtt jeg. Sitter og ser på litt trailere. Spesielt Terminator Salvation og den nye Harry Potter filmen jeg gleder meg veldig mye til. Ellers, hva gjør resten av folket på? :D

 

Edit: Bra det går fint med ps3en din Paisley :D

Endret av Genetics
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...