Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillte akkurat Left 4 Dead på lan med en kompis.

SYKT FETT!!! Bare BOM BANG EXPLODE HELP ME BURN WITCH og så MINGUN AIRPORT RUN!

Vi tok flyplass kampanjen. Jeg og kompisen min sprang mot flyet, jeg var hu dama han var Louis. I det vi springer inn i flyet blir han biker duden tatt av en Smoker og dratt vekk. Veteran kisen springer for å hjelpe ham. Jeg og kompisen min flyr vekk.

...awesome!

Lenke til kommentar

Det som var så bra da L4D var nytt var at det var morsomt uansett om du ble eid hardt eller ikke. Var vel egentlig når man ble eid at det var mest skøy. Alle skriker til hverandre osv i chatten.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Are u? Jeg har det på pc, kjører ikke så veldig bra, men da får jeg spilt med kompiser.

edit: fant ut i dag at slumdog millionaire egentlig har et kickass soundtrack. Men nå legger jeg meg, siden jeg har eksamen i morra... :unsure:

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Nøtte slår dere med å ha det på stajonær og laptop:-P

Edit: Vel dere som legger dere nå får ha en fortreffelig natt! Jeg skal nå gå å legge meg jeg og! Fikk vite for 5 min siden at jeg må jobbe fra kl 11 i morgen:-P

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar

Jeg kommer nok ikke til å legge meg på en stund. Holder på å fikle med kameraet da jeg skal filme et intervju til en repotasje i morgen og er derfor sinnsykt nervøs. Er også nødt til å finpusse spørsmålene (gruer meg). Hva holder resten av gjengen på med? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...