Mokko Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Skal du varsle Lakus, Shampoo? :o EDIT: Har lurt litt på om det er meg det er jeg også, Nøtte. Er det mulig å få stillbilder av den dingsen? Endret 21. mai 2009 av Mokko Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Allerede gjort ^_^ Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Vi har gjort en bra jobb Ja det har vi [stolt] Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Men nå stikker jeg, skal høre ferdig Doctor Who: The Stone Rose. (David Tennant er flink forteller og imitator.) Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Virker som alle stakk hver sin vei nå i grunn Men jeg er rastløs og har problemer med å finne på noe å gjøre... Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Alle som vil være med på forumtreff sender meg PM med alder og aktuelle tidspunkter! Se forumtrefftråden for mer info. Endret 21. mai 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Spillte akkurat Left 4 Dead på lan med en kompis. SYKT FETT!!! Bare BOM BANG EXPLODE HELP ME BURN WITCH og så MINGUN AIRPORT RUN! Vi tok flyplass kampanjen. Jeg og kompisen min sprang mot flyet, jeg var hu dama han var Louis. I det vi springer inn i flyet blir han biker duden tatt av en Smoker og dratt vekk. Veteran kisen springer for å hjelpe ham. Jeg og kompisen min flyr vekk. ...awesome! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Left 4 Dead er vel kjent for å være "sykt fett" Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Om man slår opp i ordboken på sykt fett så ser du et bilde av en boomer Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Husker min første runde i Left 4 Dead jeg Det var utrolig. Har enda ikke fått fullført alle campaignene, så det må gjøres snarest. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Følte meg passe stolt når jeg stod på toppen av terminalen med sniper og plukket ut zombier en etter en pluss boomer og smokers. Funket dårlig når døren bak oss åpnet seg og en horde med zombier angrep. Da bare ZOMG DUAL GUNS! Dette spillet er herved et LAN must! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Det som var så bra da L4D var nytt var at det var morsomt uansett om du ble eid hardt eller ikke. Var vel egentlig når man ble eid at det var mest skøy. Alle skriker til hverandre osv i chatten. Endret 21. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Are u has playing PC or console? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Da klarte jeg faktisk å tjene tilbake litt av det jeg tapte. Det er jo alltid gøy. Nå må jeg bare rydde opp etter alle barna som har vært her. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Are u? Jeg har det på pc, kjører ikke så veldig bra, men da får jeg spilt med kompiser. edit: fant ut i dag at slumdog millionaire egentlig har et kickass soundtrack. Men nå legger jeg meg, siden jeg har eksamen i morra... :unsure: Endret 21. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Are u has playing PC or console? I r is play loptap. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Nøtte slår dere med å ha det på stajonær og laptop:-P Edit: Vel dere som legger dere nå får ha en fortreffelig natt! Jeg skal nå gå å legge meg jeg og! Fikk vite for 5 min siden at jeg må jobbe fra kl 11 i morgen:-P Endret 21. mai 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Da kommer jeg inn å sier at de som likte L4D må prøve ut Killing Floor Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg kommer nok ikke til å legge meg på en stund. Holder på å fikle med kameraet da jeg skal filme et intervju til en repotasje i morgen og er derfor sinnsykt nervøs. Er også nødt til å finpusse spørsmålene (gruer meg). Hva holder resten av gjengen på med? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 jeg skal hive meg i dusjen, for så å kaste innpå ett par blingser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå