Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så er det da ikke mange timene igjen til min matte eksamen, har sittet idag og storkost meg med å lese om asymptoter og derivasjon, og jeg må altså ha en bra karakter på denne eksamen for ikke at matten må tas om igjen, lurer på hvorfor mattekarakteren min er så dårlig, kan det være at jeg ikke har gjort en damned thing på skolen dette året? I wonder...

Same hear. Eller, ligger på en treer, som er litt på grensen om jeg burde fortsette med mattefaget R eller ikke (synes jeg), men det er noe jeg gjør uansett. Har lest en del i dag, men kunne alltids ha utnytta tiden bedre (og gjort alle leksene tidligere i år).

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Det er helt sinnsvakt hvor vagt det informeres om bivirkninger etter aborter. De vil vel prøve å holde seg nøytrale og ikke virke hverken pro-life eller pro-choice, men litt informasjon uten å skremme vettet av småpiger og deres nærmeste eller å bagatellisere ting hadde vært kjekt.

Lenke til kommentar
Heroes favorittserie? Get the fuck out of here! The Impossible Planet og Satans Pit er det kuleste jeg noen gang har sett! FY FAEN SÅ RÅTT!!

Du aner ikke hvor enig og oppriktig glad jeg er for å høre deg si det. :D

Nøtte: Holder på å se Død snø nå.

Vi har gjort en bra jobb :D

Lenke til kommentar
Vaenas er tilbake med en veldig tøff avatar ser jeg :)

Takker og jeg er tilbake ja.

Setter meg i bilen nå, Vaenas. Hvor bor du?

Se der ja, du kommer da eller?

Vel. Gi meg veibeskrivelse, så skal jeg vurdere det.

Så begge kommer? Randembrekka 11a Vestby, Akershus, Norge 1540.

Lenke til kommentar

Nei siden jeg er så overkåt i kveld får jeg ty til hånda da. Neida, får spille litt, har nettopp startet med Pristontale 2.

Hm, tror jeg har sett huset deres før. Mener å huske at dere hadde en rød bil?

Are you stalking me? Vi hadde det før ja. Hvor i helsike er det du bor?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

God natt. Nå skal jeg lese litt i filmmagasinet før jeg sovner inn og våner opp til en tidlig bytur :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...