ShampooMacTavish Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Da har jeg lagd en ny forumtreff-tråd Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Så er det da ikke mange timene igjen til min matte eksamen, har sittet idag og storkost meg med å lese om asymptoter og derivasjon, og jeg må altså ha en bra karakter på denne eksamen for ikke at matten må tas om igjen, lurer på hvorfor mattekarakteren min er så dårlig, kan det være at jeg ikke har gjort en damned thing på skolen dette året? I wonder... Same hear. Eller, ligger på en treer, som er litt på grensen om jeg burde fortsette med mattefaget R eller ikke (synes jeg), men det er noe jeg gjør uansett. Har lest en del i dag, men kunne alltids ha utnytta tiden bedre (og gjort alle leksene tidligere i år). Endret 21. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Må gå og legge meg snart jeg.. Skal opp tidlig imorgen Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Sitter å glaner død Snø nå faktis selv:-) kommet litt over halvveis Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Det er helt sinnsvakt hvor vagt det informeres om bivirkninger etter aborter. De vil vel prøve å holde seg nøytrale og ikke virke hverken pro-life eller pro-choice, men litt informasjon uten å skremme vettet av småpiger og deres nærmeste eller å bagatellisere ting hadde vært kjekt. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 God kveld. Jeg er helt alene, noen som vil komme å holde meg med selskap? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hadde ikke hatt så mye imot litt selskap jeg heller, nei. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Se der ja, du kommer da eller? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Vaenas er tilbake med en veldig tøff avatar ser jeg Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Setter meg i bilen nå, Vaenas. Hvor bor du? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Se der ja, du kommer da eller? Vel. Gi meg veibeskrivelse, så skal jeg vurdere det. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Heroes favorittserie? Get the fuck out of here! The Impossible Planet og Satans Pit er det kuleste jeg noen gang har sett! FY FAEN SÅ RÅTT!! Du aner ikke hvor enig og oppriktig glad jeg er for å høre deg si det. Nøtte: Holder på å se Død snø nå. Vi har gjort en bra jobb Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Vaenas er tilbake med en veldig tøff avatar ser jeg Takker og jeg er tilbake ja. Setter meg i bilen nå, Vaenas. Hvor bor du? Se der ja, du kommer da eller? Vel. Gi meg veibeskrivelse, så skal jeg vurdere det. Så begge kommer? Randembrekka 11a Vestby, Akershus, Norge 1540. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Ikke langt unna, med andre ord! Fant ut at jeg hadde halvannen liter med sjokoladeis i fryseren, så jeg holder den med selskap istedet. Men jeg kan jo ta meg en tur en gang Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jaja... bare å komme engang ja. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hm, tror jeg har sett huset deres før. Mener å huske at dere hadde en rød bil? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Nei siden jeg er så overkåt i kveld får jeg ty til hånda da. Neida, får spille litt, har nettopp startet med Pristontale 2. Hm, tror jeg har sett huset deres før. Mener å huske at dere hadde en rød bil? Are you stalking me? Vi hadde det før ja. Hvor i helsike er det du bor? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg fant en halv liter med vaniljeis i frysa så jeg lagde meg karamell saus så nå er det død snø vanilje is og karamell sus:-) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 God natt. Nå skal jeg lese litt i filmmagasinet før jeg sovner inn og våner opp til en tidlig bytur Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Ikke så langt unna. Naboene deres har en trampoline, right? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå