Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når ble det vanlig å dubbe svenske filmer? Var innom søsteren min en tur og hun så på brødrene løvehjerte med Norsk tale!

Snart begynner de sikkert å dubbe alle som ikke snakker østlands i norske filmer også.(selv om det ikke er så veldig mange av dem).

Lenke til kommentar
Når ble det vanlig å dubbe svenske filmer? Var innom søsteren min en tur og hun så på brødrene løvehjerte med Norsk tale!

Snart begynner de sikkert å dubbe alle som ikke snakker østlands i norske filmer også.(selv om det ikke er så veldig mange av dem).

På samme tid det i USA ble vanlig å lage hollywood-remakes av utenlandske filmer, fordi amerikanere ikke greier å lese undertekster. Oh well.

Lenke til kommentar

Da har jeg sett Engler og Demoner, og gud for en oplevelse. Dette var en nervepirrende film fra begynnelse til slutt. Veldig godt skuespill fra alle karakterer i filmen. Spesielt Ewan Mcgregor som tar meg med storm. Tom Hanks skal også nevnes for en veldig god innlevelse i rollen. Det som var best i filmen var selfølgelig scenografien. Den var aldeles nydelig. Flotte bilder som reflekterer Romas skjønnhet. Aldri før har arkitektur, kunst og skulpturer vært så nydelig. Selfølgelig hadde filmen sine småfeil når det kommer til historien. Historien er gjort en del om, men det ødeleger egentlig ikke for filmen, men kanskje for folk som har lest boken.

 

Vil gi den en solid 8/10. Historien trekker litt ned, men kan anbefale den til alle ettersom det var en visuell opplevelse :D

Endret av Genetics
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Heroes favorittserie? Get the fuck out of here! The Impossible Planet og Satans Pit er det kuleste jeg noen gang har sett! FY FAEN SÅ RÅTT!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...