Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er newbie og suger med absolutt alle klasser og jeg bruker ikke en fast figur 8D

 

Den har innstalert 12% nå, noen som gidder og spille med meg når den er ferdig? Har alldri spillt med noen jeg vet hvem er før.

 

Heavy og Soldier er fine introklasser med standard våpen du sikkert kjenner. Spy, Medic og Demoman er de klassene som nok krever mest kjennskap til kartene, alle de 9 klassenes styrke og svakheter samt litt skills med den klassen.

 

Pyro er også ganske vennlig da du fort kan herje bare ved hjelp av W + M1. Men det blir fort kjedelig, og Pyro er en klasse som krever mye tolmodighet, litt guts og gode medhjelpere på laget.

 

Demoman og Soldier er nok de klassene som har mest triks å lære seg - rocket/stickyjumping er et fantastisk verktøy som i de rette hender fort kan utradere 4-5 mann.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Elsker Engineer. Pitt vrient å få plassert ordentlige turrets, men når du før greier det raser du opp på lista. Meste jeg har tatta på et liv er 31, med Engineer.

Lenke til kommentar
Skjul
Legg meg til på Steam Nøtte, så skal du se at det blir kamp! :)

Har planer om å få spilt i kveld, jeg har sviktet TF 2 i det siste.

Lolidude: Nei, går ikke. Du må laste ned Steam og gå inn på din profil og så laste ned spillet på nytt. Og da blir det ikke tilgjengelig på den andre kontoen.

Men jeg lastet ned steam på denne PC'en også, og jeg brukte kontoen som jeg brukte på steam på den andre PC'en. Men, jeg kan innstalere alle spillene jeg har på My Games, så kan jeg laste ned TF2 nå og så avinstalere det og innstalere det på nytt på den andre PC'en igjenn?


Ja da, dine spille er yours to own, og du kan bruke de hvor som helst. Men du kan ikke bruke en kopi av et spill på to dataer samtidig. :)

Ahh, free weekend. Gode dager for Pyro-finpussing! Kanskje jeg skal prøve meg litt som Spy også... har spilt Medic i 210 timer mer enn jeg har spilt Spy, så mine skills er et par hundre meter under "gode" for å si det mildt.



Jeg er newbie og suger med absolutt alle klasser og jeg bruker ikke en fast figur 8D

Den har innstalert 12% nå, noen som gidder og spille med meg når den er ferdig? Har alldri spillt med noen jeg vet hvem er før.


Heavy og Soldier er fine introklasser med standard våpen du sikkert kjenner. Spy, Medic og Demoman er de klassene som nok krever mest kjennskap til kartene, alle de 9 klassenes styrke og svakheter samt litt skills med den klassen.

Pyro er også ganske vennlig da du fort kan herje bare ved hjelp av W + M1. Men det blir fort kjedelig, og Pyro er en klasse som krever mye tolmodighet, litt guts og gode medhjelpere på laget.

Demoman og Soldier er nok de klassene som har mest triks å lære seg - rocket/stickyjumping er et fantastisk verktøy som i de rette hender fort kan utradere 4-5 mann.



Jeg spiller mest som pyro når jeg spiller.
Jeg er litt mer sånn kamikaze pyro som ikke tenker så mye på stats men mer på lagets beste.
Jeg er som regel dem med mest deaths og kills på laget men jeg får jobben gjort.
Det er også griet å vite hvor folk går og ikke går på et brett slik at du kan flanke fienden og selvsagt vite hvor turrets og lignende pleier å bli plassert :)
Beste runden min tror jeg at jeg utrydda hele andre laget med en ubercharge og så døde doktoren min så jeg tok ca 5-6 stykker på egenhånd:-)
Lenke til kommentar
Jeg er newbie og suger med absolutt alle klasser og jeg bruker ikke en fast figur 8D

 

Den har innstalert 12% nå, noen som gidder og spille med meg når den er ferdig? Har alldri spillt med noen jeg vet hvem er før.

 

Heavy og Soldier er fine introklasser med standard våpen du sikkert kjenner. Spy, Medic og Demoman er de klassene som nok krever mest kjennskap til kartene, alle de 9 klassenes styrke og svakheter samt litt skills med den klassen.

 

Pyro er også ganske vennlig da du fort kan herje bare ved hjelp av W + M1. Men det blir fort kjedelig, og Pyro er en klasse som krever mye tolmodighet, litt guts og gode medhjelpere på laget.

 

Demoman og Soldier er nok de klassene som har mest triks å lære seg - rocket/stickyjumping er et fantastisk verktøy som i de rette hender fort kan utradere 4-5 mann.

Spillet lagger noe sykt når jeg er med andre, så jeg pleier og bruke sniper for og holde meg litt utenfor. Syntes Pyro ble litt for vannskelig, morsomt og sette fyr på folk men jeg blir jo slaktet ned med en gang. Heavy og soldier er greie, men jeg klarer ikke og få noen kills med de. Tar damage, men rekker alldri drepe noen før jeg blir drept først.

 

Jeg er også en ræva lag spiller. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, så det blir ofte kamikaze forsøk når jeg har rota meg bort fra de andre :p

 

Elsker Engineer. Pitt vrient å få plassert ordentlige turrets, men når du før greier det raser du opp på lista. Meste jeg har tatta på et liv er 31, med Engineer.

Hvordan får man flere sånne bygge poeng greier med engineer?

Lenke til kommentar
lolidude:

Spillet lagger noe sykt når jeg er med andre, så jeg pleier og bruke sniper for og holde meg litt utenfor. Syntes Pyro ble litt for vannskelig, morsomt og sette fyr på folk men jeg blir jo slaktet ned med en gang. Heavy og soldier er greie, men jeg klarer ikke og få noen kills med de. Tar damage, men rekker alldri drepe noen før jeg blir drept først.

 

Jeg er også en ræva lag spiller. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, så det blir ofte kamikaze forsøk når jeg har rota meg bort fra de andre

 

Pyro krever litt skills for å være god. Er bedre når du får tilgang til Flaregun og Axetinguisher. Husk at du har airblast med M2! Fantstisk våpen som redder deg mer enn du aner når du begynner å bruke det. Har en gang greid å ta 3 spillere med èn rakett fra fienden. Medic og Soldier kom med Kritzkrieg i gang, skøyt på meg og jeg airblastet den tilbake - samtidig kom det en Demoman rundt hjørnet som også ble tatt med i crocket-blasten. Trodde jeg skulle dø.

 

Vil du lite mer om hvordan du skal te deg på de forskjellige brettene foreslår jeg rett og slett at du spiller hvert brett mye. Noen kan være en utfordring å forstå (særlig Hydro!) og basic kunnskaper om hvilke veier som fører hvor er viktige. Gå Medic og følg etter laget, da ser du hvordan brettene er. Bare husk å heal alt og alle hele tiden. Og bruk Uber når du er i nærheten av å dø eller ser en sentrygun som fortjener å dø. Beste klassene å gjøre udødelige er Heavy, Pyro og Demo - alt avhenger av sistuasjonen. Husk! Det er bedre å kaste bort uberen på å løpe tilbake i sikkerhet enn å dø.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...