Laland Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Du trenger ikke avinstallere. Så lenge TF2 er installer og du er logget på Steam kontoen din kan du spille det på hvilken som helst PC med Steam og TF2. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 TF2 gratis i helga? Hvor laster jeg ned det gratis da? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Aaaaargh! Jeg forvirre meg selv. Så jeg KAN laste det ned på 2 PC'er med samme steam konto? TF2 gratis i helga? Hvor laster jeg ned det gratis da? Steam, tipper jeg. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 lolidude: Eg lagar ein førstepost der eg forklarar litt om verda, og reglar. Så brukar du ein mal som du finn i førsteposten, og lagar ein karakter. Etter det så skriv du kva karakteren din gjer, det er sjølvsagt berre gøy viss du møter andre. Dette er ein fri RPG, det kan også vere ein førar RPG. Da skriv eg kva som skjer, og om du klarar ting du prøver på. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 TF2 gratis i helga? Hvor laster jeg ned det gratis da? Steam, tipper jeg. Skjønte såpass. Hvor på steam da? Anyone? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Men kan ikke folk bare si att de har ''alle krefter'' da? Det høres vannskelig ut og kontrolere spillet uten att det blir helt rart Jeg kan prøve det, om du lager det. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Men kan ikke folk bare si att de har ''alle krefter'' da? Det høres vannskelig ut og kontrolere spillet uten att det blir helt rart Jeg kan prøve det, om du lager det. Nei, det finnes sjølvsagt reglar, og dessutan så kan man lett ordne sånt med å fjerne, eller gjere det ubetydeleg, magi. Eg har sjølv spelt ein del, og det er ikkje så mange gongar folk har overdrivet. Viss det skjer, så er det berre å seie ifrå, og be dei forandre. Kva syns de, bør ein RPG gå i Småprat eller Heilt Andre ting? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Lekeplassen, kan bli en del inlegg, og det er jo nesten en lek? Endret 21. mai 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 TF2 gratis i helga? Hvor laster jeg ned det gratis da? Steam, tipper jeg. Skjønte såpass. Hvor på steam da? Anyone? Bare søk på team fortress 2 det så dukker det opp... Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 TF2 gratis i helga? Hvor laster jeg ned det gratis da? Steam, tipper jeg. Skjønte såpass. Hvor på steam da? Anyone? Bare søk på team fortress 2 det så dukker det opp... Det som kommer er: Team fortress 2 19,99 £ Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Da legg eg den i Leikeplassen, og startar å lage den. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Her... Skjul Endret 21. mai 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Legg meg til på Steam Nøtte, så skal du se at det blir kamp! Har planer om å få spilt i kveld, jeg har sviktet TF 2 i det siste. Lolidude: Nei, går ikke. Du må laste ned Steam og gå inn på din profil og så laste ned spillet på nytt. Og da blir det ikke tilgjengelig på den andre kontoen. Men jeg lastet ned steam på denne PC'en også, og jeg brukte kontoen som jeg brukte på steam på den andre PC'en. Men, jeg kan innstalere alle spillene jeg har på My Games, så kan jeg laste ned TF2 nå og så avinstalere det og innstalere det på nytt på den andre PC'en igjenn? Ja da, dine spille er yours to own, og du kan bruke de hvor som helst. Men du kan ikke bruke en kopi av et spill på to dataer samtidig. Ahh, free weekend. Gode dager for Pyro-finpussing! Kanskje jeg skal prøve meg litt som Spy også... har spilt Medic i 210 timer mer enn jeg har spilt Spy, så mine skills er et par hundre meter under "gode" for å si det mildt. Endret 21. mai 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg er newbie og suger med absolutt alle klasser og jeg bruker ikke en fast figur 8D Den har innstalert 12% nå, noen som gidder og spille med meg når den er ferdig? Har alldri spillt med noen jeg vet hvem er før. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Tid for frokost. Pizza er en sikker vinner. Sunn livsstil FTW. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Doctor Who og Brownies.. Har det så bra at jeg nesten syntes synd på meg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå