Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde en merkelig drøm inatt.. Jeg hadde avtalt å møte Sigurd på et badeland dom ikke viste seg å være et badeland, men et hav med meterhøye bølger og haier. Deretter dro vi hjem til han, og jeg overnattet der en hel helg. Var ganske koselig ^_^

Det hørtes virkelig koselig ut, ja.

Vet ikke om 9 timer søvn er en fin ting, men jeg føler meg i hvert fall helt grei. God morgen.

Lenke til kommentar

Revet ut to hyller med klær fra skapet mitt nå - foreløpig income er kroner 323,50,-. Fin sparebøsse det der med gamle bukser!

Nå gjenstår bare noen hyller med gensere og t-skjorter samt sokker og boxere, så nå er desverre sjansen minimal for videre økonomisk gevinst.

Shampoo, vi må dra litt mer TF 2!

Lenke til kommentar
Revet ut to hyller med klær fra skapet mitt nå - foreløpig income er kroner 323,50,-. Fin sparebøsse det der med gamle bukser!

Nå gjenstår bare noen hyller med gensere og t-skjorter samt sokker og boxere, så nå er desverre sjansen minimal for videre økonomisk gevinst.

Shampoo, vi må dra litt mer TF 2!

kan jeg og bli med på TF:2?

Lenke til kommentar

Legg meg til på Steam Nøtte, så skal du se at det blir kamp! :)

Har planer om å få spilt i kveld, jeg har sviktet TF 2 i det siste.

Lolidude: Nei, går ikke. Du må laste ned Steam og gå inn på din profil og så laste ned spillet på nytt. Og da blir det ikke tilgjengelig på den andre kontoen.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg har en ballong i mitt hode og jeg får den ikke ut. Den fylles med luft hele tiden, men den møter hodeskallen min og utvider seg ikke mer. Den kommer ikke ut. Den sprekker ikke. Den sitter fast. Under den store himmel demringen finner jeg et svar om et sagnomsust mysterium. Noe som er åpent kan ikke være lukket og låst, det som er fritt kan ikke være skyhøyt. Fikk lyst til å teste hva jeg ender opp med når jeg bare tømmer hodet utover tastaturet.

Lenke til kommentar
Legg meg til på Steam Nøtte, så skal du se at det blir kamp! :)

Har planer om å få spilt i kveld, jeg har sviktet TF 2 i det siste.

Lolidude: Nei, går ikke. Du må laste ned Steam og gå inn på din profil og så laste ned spillet på nytt. Og da blir det ikke tilgjengelig på den andre kontoen.

Men jeg lastet ned steam på denne PC'en også, og jeg brukte kontoen som jeg brukte på steam på den andre PC'en. Men, jeg kan innstalere alle spillene jeg har på My Games, så kan jeg laste ned TF2 nå og så avinstalere det og innstalere det på nytt på den andre PC'en igjenn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...