- FuzioN Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Jeg, da? :rolleyes: Endret 21. mai 2009 av HCG Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Lakus: "She's hot!" HCG: "Meg da?" Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Det ble litt feil, ja. ^_^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 "Indianerrepresentant". Kan vi si det nå? Er det ikke innfødt-amerikaner, eller native american? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 ''Gi en mann en fisk og du vil mate han for den dag. Lær en mann å fiske og du vil mate han for resten av livet.'' - Random sitat. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Amerikanere og indiandere er litt sånn osm nordmenn og samer... Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg regner med at hun kalles det fordi hun er indianernes representant i denne saken. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 HCGs random sitat iz random... Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Vet du, iharal, jeg utfordrer deg til en kjapp match i CS:S etterpå. Kan eventuelt skaffe større teams senere, men jeg vil ha en liten kamp 1v1 først. Du bestemmer map og mode. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Er man indianer så er man indianer, man får da for faen tåle å bli kalt det. Jeg ler like høyt hver gang jeg ser i avisen at en mann har blitt anmeldt eller noe lignende for å ha kalt en Kenyaner svart. HAN ER JO SVART! Hva skal man kalle ham da? "Hei du-som-er-så-mye-mørkere-enn-meg-at-hudfargen-vår-er-motsetninger-av-hverandre, hva skjer?" Fra mitt synspunkt er ikke hele saken om hudfarge noe vits i å ta for seg. Blir man faktisk såret av at andre sier hvilken hudfarge du har? Om en person kommer bort til meg og sier "Du er kritthvit" svarer jeg med at jeg vet det og at jeg aldri blir brun. Haha liksom. Om jeg går til en person å sier "Du er brun" kan denne personen lett tolke det som rasisme. What the hell? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) I see you point Lakus and raise it with a: Man er den personen man er! Det går ike å skifte hudfarge er men svart ja så er man svart er man hvit så er man hvit. Vi må bare leve med det! Men om noen skulle finne på å kjøre igang en TF:2 match i dag så er jeg med! Endret 21. mai 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 God morgen. Nettopp våknet. Skjer ? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 @Lakus: Helt enig med deg! Hva faen, lizzom! Jeg kalte en fyr brun igår og han skulle banke meg, men jeg banket han selfølgelig. B) Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Større teams? Ja, altså flere enn 1v1. 2v2, eller 3v3. Eller mer. @Lakus: Jeg antar det har med historie å gjøre, selv om jeg er enig i at det er feil. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Lakus, det var for å kødde med dagens oversensitive samfunn. Å kalle noen etter sosialt akseptable termer og litt til er vel noe aller gjør? ^_^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Større teams? Ja, altså flere enn 1v1. 2v2, eller 3v3. Eller mer. @Lakus: Jeg antar det har med historie å gjøre, selv om jeg er enig i at det er feil. Vi må få med flere i tråden min. Vi er 3, nå. Med vennene din er vi 5. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Lakus, det var for å kødde med dagens oversensitive samfunn. Å kalle noen etter sosialt akseptable termer og litt til er vel noe aller gjør? ^_^ Ja jeg skjønte tegninga di Det er bare min vanlige rant når jeg hører om "kan man kalle han det" eller noe lignende. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hei! La til noe i signaturen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå