Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er man indianer så er man indianer, man får da for faen tåle å bli kalt det. Jeg ler like høyt hver gang jeg ser i avisen at en mann har blitt anmeldt eller noe lignende for å ha kalt en Kenyaner svart. HAN ER JO SVART! Hva skal man kalle ham da? "Hei du-som-er-så-mye-mørkere-enn-meg-at-hudfargen-vår-er-motsetninger-av-hverandre, hva skjer?"

Fra mitt synspunkt er ikke hele saken om hudfarge noe vits i å ta for seg. Blir man faktisk såret av at andre sier hvilken hudfarge du har? Om en person kommer bort til meg og sier "Du er kritthvit" svarer jeg med at jeg vet det og at jeg aldri blir brun. Haha liksom. Om jeg går til en person å sier "Du er brun" kan denne personen lett tolke det som rasisme.

What the hell?

Lenke til kommentar

I see you point Lakus and raise it with a:

Man er den personen man er! Det går ike å skifte hudfarge er men svart ja så er man svart er man hvit så er man hvit. Vi må bare leve med det!

Men om noen skulle finne på å kjøre igang en TF:2 match i dag så er jeg med!

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar
Lakus, det var for å kødde med dagens oversensitive samfunn. Å kalle noen etter sosialt akseptable termer og litt til er vel noe aller gjør? ^_^

Ja jeg skjønte tegninga di ;)

Det er bare min vanlige rant når jeg hører om "kan man kalle han det" eller noe lignende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...