Inaktiv bruker 3 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Røros er jo ekstremt. I den kulden hadde jeg heller latt være å røyke. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Røyk om sommeren, og snus om vinteren. Så er det problemet løst :} Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kjørte Trondheim - Kongsberg - Porsgrund - Trondheim i helga. Fem stykker i bilen. Tre av dem røykere. -20 ute store deler av turen. Ikke en behagelig opplevelse. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hørtes koselig ut det da ^_^ Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er det galt av meg å ville stikke av fra en presentasjon om kebabnorsk med en gruppe jeg virkelig ikke liker, samt at jeg har fått hovedoppgaven å snekre sammen presentasjonen innen 3. time - som begynner om ikke så alt for lenge? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er det galt av meg å ville stikke av fra en presentasjon om kebabnorsk med en gruppe jeg virkelig ikke liker, samt at jeg har fått hovedoppgaven å snekre sammen presentasjonen innen 3. time - som begynner om ikke så alt for lenge? Ja Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Løp Simba, løp! Og aldri seg deg tilbake! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Noen dager skulle jeg ønske jeg kunne pause alt. Jeez. Jeg må legge meg tidligere. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Noen dager skulle jeg ønske jeg kunne pause alt. Jeez. Jeg må legge meg tidligere. Signeres! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Du tenker som å legge seg 2-3 i hverdagene og bli sittende på biblioteket å skrive på forum fordi klassen har allerede dratt? Guilty Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) damn it, har ikke lærer. Men vi fikk kjedelig media oppgave Jeg som håpet på å dra hjem Endret 4. februar 2009 av Silo Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvorfor skriver jeg mer på forumet enn på oppgaven? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fordi det er dritt kjedelig å skrive oppgave og bedre å surfe rundt på forumet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fordi du er en forum junkie, akkurat som alle oss andre. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kjenner meg forresten igjen i det med ikke å ha lærer , men få en eller annen random oppgave som ingen gjør Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Noen her som forresten har peiling på postens leveringstider? Har ventet på en film som ble sendt for over en uke siden. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kommer vel an på hvor den blir sendt fra ? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ser du holder til i Bærum. Dit burde posten komme relativt fort. Hit pleier pakker sjelden ta mer enn 2 dager om det blir sendt innlands. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ja, vanligvis pleier det å komme innen 1-2 dager, det er derfor jeg synes det tar lang tid for at denne skal komme. Ble vel sendt fra Kristiansand om jeg ikke husker helt feil, og da virker en uke veldig drøyt? Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er det ingen sporingsmuligheter på pakka da? De aller webshops fleste tilbyr tilgang noe slikt nå til dags. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå