Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han kaller Darwin en horemishandler?

Jeg tror den artiklen der er ekstremt seriøs, og den er helt klart ikke basert på hat eller noen form for hat.

Edit: Men, det er bare å ta det med et smil og peke og le av den gamle konservative idioten.

Fyren er sinnsvak. Mistenker at han bare er en parodi. Eller. Håper.
Lenke til kommentar
Var spillet noe bra ellers da Altf4?

Jepp. Ikke så vedlig bra på kvalitet, men det er et fantastisk spill å kontrollere. De har laget et uttall av knep og triks du fritt kan boltre deg med, og for første gang i et slikt spill følte jeg knapt "åh, dette her igjen." Helt herlig faktisk, kontrollene sitter som et skudd. Og det er jo nesten det viktigste. Beat 'em up-tradisjonen tro er ikke historien satt i høysetet, og selv om enkelte områder (særlig de bitene i Afrika) ser vakre ut blir det litt kjedelig innendørs.

Greide bossen til slutt også faktisk.

Lenke til kommentar

Jeg bruker Eyetoy-kameraet til Webcam. ^_^

Btw, så kan man trene på Eyetoy [1] også. Den ninja-greia er kul. Passer liksom litt til forumet.

:ph34r:

For å være pirkete vil jeg si at eyetoy kinetic er det nærmeste du kommer trening i spillform (hvis du absolutt må kombinere de to).

edit: HCG: hvor mye veide han til å begynne med a :p ?

Det var vist Wii Fit, men mange som har gått ned på Wii Sports også.

http://www.momlogic.com/2008/12/mom_lost_5...on_wii_boxi.php

Lenke til kommentar

Sukk. Jeg er lei av religiøse folk som benekter alle vitenskapelige teorier som finnes. Jeg mener, jeg er kristen, men jeg tror ikke blindt på alt som står i bibelen. Alt som står i nåtidens bibel ble tross alt godtatt av en gruppe mennesker for ett tusen år siden, og ikke alt behøver å grunne i sannhet for det, selv om man er kristen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...