Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fant nettopp ut at jeg ikke har noen herfra på msn. Eller, Snorre og Zealuu, men jeg tror ikke de teller.

HAHA! Peke på og le for egentlig null grunn.

iTunes er knalldårlig. Så ekstremt mye tull, når set kunme enkelt ha blitt gkort 100x lettere.

Selv synes jeg iTunes er enkelt, oversiktlig og pent. Hva er det du mener er så mye tull?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Synkronisering mellom iPhone og iTunes er så dustete som det går ann å bli. Formatere hele dritten hver gang du skal overføre en sang eller to fra et annet iTunes bibliotek?

Lenke til kommentar
Det er litt tungvindt ja, men man må jo innrømme at det hindrer piratkopirering til en viss (liten og ubetydelig) grad.

Hindrer lovlig fildeling også. Hvem kobler telefonen sin til en PC/MAC hvis eier de ikke kjenner for å hente musikkfiler ulovlig? Definisjonen på piratkopiering og ulovlig/lovlig fildeling er utrolig enkel å bruke til sin fordel.

Lenke til kommentar
Det er litt tungvindt ja, men man må jo innrømme at det hindrer piratkopirering til en viss (liten og ubetydelig) grad.

Men graden av oppfordring til piratkopiering er nok enda større. Lurer på når plateselskapene skal innse at for at de skal ha overtaket så må det være ENKLERE den lovlige måten enn den ulovlige, og det er det jo ikke.

Takke skaperen for at vi nå har fått en stor norsk betalingstjeneste (sikter til Platekompaniet, jeg vet det eksisterer flere) som faktisk forholder seg til lovene i DETTE landet.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

3 kamp på rad at jeg har kommet på 1. plass på BC :D

Man kan også drag'n'drop i iTunes, det er et alternativ "Manuell overføring av musikk" eller noe sånt heter det når du trykker på iphonen og på generel.

Lenke til kommentar
Data-Laland, kan du hjelpe meg med noe?

1) man ha Windows CD for å formatere?

Enten så må du det, ja, eller så kan du starte fra en image-fil som du har rippet inn på harddisken. Andre metoder kan jeg ikke opplyse om på dette forumet.

2) Hvordan for man fjernet dette?

Da må du fjerne tidligere installasjoner. Det skjer automatisk når du formaterer, så lenge du husker å gjøre nettopp det. Det er forskjell på å legge Windows inn på nytt og å formatere.

Lenke til kommentar

Sistebosskampen i x-Men Orginis Wolverine er så forbanna dårlig gjennomtenkt og ræva utført at jeg snart får magesår.

Hva tenker en utvikler når de lager dødsfeller det ikke er mulig å unngå? Og trer et kampsystem som funker utmerket på store områder inn i et trangt rom? Jeg blir dårlig.

/rant

Lenke til kommentar
Data-Laland, kan du hjelpe meg med noe?

1) man ha Windows CD for å formatere?

Enten så må du det, ja, eller så kan du starte fra en image-fil som du har rippet inn på harddisken. Andre metoder kan jeg ikke opplyse om på dette forumet.

2) Hvordan for man fjernet dette?

Da må du fjerne tidligere installasjoner. Det skjer automatisk når du formaterer, så lenge du husker å gjøre nettopp det. Det er forskjell på å legge Windows inn på nytt og å formatere.

1) Hva gjør jeg da med den filen, da?

2) Kommer det opp; ''Fjern tidlegere installasjoner''?

Lenke til kommentar
Sistebosskampen i x-Men Orginis Wolverine er så forbanna dårlig gjennomtenkt og ræva utført at jeg snart får magesår.

Hva tenker en utvikler når de lager dødsfeller det ikke er mulig å unngå? Og trer et kampsystem som funker utmerket på store områder inn i et trangt rom? Jeg blir dårlig.

/rant

Er dessverre ikke noe nytt at spill i den senere mister gnisten utover og mot slutten av spillet (og har dårlige bosser osv).

Lenke til kommentar
Fyllefanten, opiumsmagnaten og skjøgemishandlaren Charles Darwin utga verket Artene sitt opphav i 1848, kor han i bastante vendingar, utan argument, påstår at Herren ikkje finnast, og at mennesket ikkje har verte skapt av ei guddommeleg kraft, men derimot av aper.

Jeg er skremt. :\

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...