Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er enig med Laland, rusbrus er litt for fjortizz.

Poenget mitt var i grunn at det blir litt komisk å sette seg på sin høye alkoholhest og se ned på rusbrusfjortisene når man selv drikker underage-tøysevann i form av Cider.

Lenke til kommentar
Poenget mitt var i grunn at det blir litt komisk å sette seg på sin høye alkoholhest og se ned på rusbrusfjortisene når man selv drikker underage-tøysevann i form av Cider.

Er enig i den, og tror jeg nevnte det i innlegget. Skal ikke se ned på noen før jeg kan pilse skikkelig! :p

Lenke til kommentar
Er helt hekta. Virker som at det er bedre enn Heroes, selv om det er fælt å si det.

Må nok si meg enig i den, selv om jeg og er heroes fan.

Samme sier jeg. Elsker Heroes, men DW topper listen. :D

(Nå følger jeg ditt eksempel i signaturen.)

Lenke til kommentar
... se ned på rusbrusfjortisene når man selv drikker underage-tøysevann i form av Cider.

Eller Corona :)

I dag har jeg hatt en flott dag. Startet med en litt treg morgen, men så fort jeg kom meg på bussen kviknet jeg til. Når jeg kommer på skolen er det klart for å sparkle og male ett vindu før vi skal høre på et foredrag om sparkling av gips og behandlingen av blablablamasseikkebryrdereomblablabla. Deretter var det lunsj i en time med masse god mat og sjokolademelk, som jeg skrev her. Deretter var det tid for at læreren vår skulle ha enda et foredrag, noe som er helt greit da læreren vår i overflateteknikk faktisk er jævlig kul.

Etter skolen dro jeg til banken og ordnet meg Visa og Mastercard slik at jeg kan betale regninger enklere, samt at jeg da kan bestille iPhone, spill, filmer, klær, mat, whatever. Alt man egentlig bruker et Visa til. Så nå sitter jeg bare å venter på å motta kortene så jeg kan kjøpe meg en iPhone. Har bestemt meg for å kjøpe nå og eventuelt angre senere. Om jeg angrer nok viderefører jeg bare abonnementet mitt og betaler en liten sum for en ny telefon. Tvilsomt at jeg vil angre så mye.

Nå sitter jeg her med en donut i magen og en til på bordet, en stor Cola gjør seg god og kald i fryseren og to kjærligheter på pinne med jorbærsmak ligger i skuffen. Skal se på Heroes snart og bare kose meg. Har også fått tilbud om å være moderator ++ på et ny spillside som kommer i den nærmeste fremtid.

God helg :)

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Spillet er ute allerede? Er det for sent med den gamestop dealen da eller?

Spilte litt mp demo i dag, sniperen virka latterlig ett å bruke^^

Kommer ut på fredag, spiller mp demoen nå )

Lenke til kommentar
Er helt hekta. Virker som at det er bedre enn Heroes, selv om det er fælt å si det.

Må nok si meg enig i den, selv om jeg og er heroes fan.

Samme sier jeg. Elsker Heroes, men DW topper listen. :D

(Nå følger jeg ditt eksempel i signaturen.)

Haha, nice :D

So! Prime Minister, then.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...