Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Trodde det var fri da jeg våknet. Nedtur.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Vel, nå har jeg eksamen om tre kvarter. Wish me luck! oh and - magne også. ^_^ Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hei forumfolk, jeg skal til legen (har vært tett i nesa i strekk de siste årene så skal sjekke om polyppene er for store.) Lykke til 10'ende klassinger Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Alle sammen må starte dagen med en: Snorre Barrel Roll! Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 God Morgen! Vaenas, vits å bruke det lame programmet for gif animasjoner. Bruk heller photoshop som virkelige menn! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) BLRAAAAAAAAGH *ragequitter GTA 4* Skal si at "The Snow Storm" er et vanskelig oppdrag P: Hei forumfolk, jeg skal til legen (har vært tett i nesa i strekk de siste årene så skal sjekke om polyppene er for store.) Lykke til 10'ende klassinger Tror nok du har tette bihuler eller noe lignende. Broren min gikk rundt med tette bihuler i ett år og måtte operere for å få dem åpne igjen! Hvis du har nedsatt lukt og smakssans kan du glede deg til du får den tilbake igjen, aldri igjen kommer du til å sette så mye pris på sansene dine Endret 20. mai 2009 av Thappaz Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Newb. GTA4 er easy street fra begynnelse til slutt. ^_^ Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 GTA4 kan rundes med å bare bruke hendene, og dessuten har man taxi for fast travel. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Snow Storm: Skjul Etter at du har plukket opp pakken, løp ut forbi politiet, ta en bil og stikk av. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Slik gjør man det egentlig: Skjul Etter at du har plukket opp pakken, gå super sayan og slå politiet ned med bare nevene. Granater fungerer også. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Neeei plukk pakken, og skyt alle politimenn utenfor bygningen, deretter knabber du SUVen som står utenfor og kjører. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Tanken var å unslippe by boat! Leste at det var mye lettere.. Men anywho, missa et par politifolk når jeg skulle prøve å storme ut. Endte med at jeg ble skutt flere ganger i ryggen og hadde skitlite liv igjen. Jeg kommer meg ut, og selvfølgelig står det en vanlig politimann med glock og tar siste resten av livet mitt akkurat idet jeg skulle gå gjennom eg gjerde og ned til båten min -_- Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Spiller du med eller uten autoaim? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 AUTOAIMZ IZ FOR ZE NAAABS! Starter dagen med å rydde hardisken, fjerne hundrevis av gamle episoder av Prison Break, Heroes og 24 jeg ikke kommer til å se igjen på laaang tid. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Luuuuunsj. Er veldig god lunsj også. 6 brødskiver med Mexian Ost (sånn på tube), 1 liter Litago sjokolademelk og en stor boks med MrLee (kjøttsmak). Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Kjøttsmak er best. Har selv med et par brødskiver med ost og skinke og supplerer med skolens grillkrydder og bruker mikrobølgeovnen. Ganske decent mat til å være matpakke. Etterpå skal jeg på LAN! Onsdag-Søndag Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 BLRAAAAAAAAGH *ragequitter GTA 4* Skal si at "The Snow Storm" er et vanskelig oppdrag P: Jeg gjorde det oppdraget for noen dager siden.. Kan ikke huske jeg hadde noe problem med det Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Spiller du med eller uten autoaim? Spiller på xbox, så blir autoaim til tider ja. Har prøvd pc versjonen og er hakket lettere å sikte med freeaim.. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Da var årets eksamen gjort, og det er på tide med 4 dagers helg Så syn at alle seriene sakte men sikkert tar seg en velfortjent ferie, men på en annen side er det vel på tide å komme seg ut ^_^ Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 For en lax dag det har vært til nå. Først står jeg opp (hadde god tid i dag) dro til legen (jeg er mest sannsynlig allergisk mot noe så nå må jeg ta øyedråper, nesespray og allergitabletter i noen uker for å se om det hjelper.) Etter jeg hadde vært hos legen dro jeg på skolen, hvor vi så på en film, før det var noen som framførte naturfagforedrag i siste time og så hjem klokken tolv 8D Nå skal jeg gjøre lekser, er det noen som har et band som har mye gladmusikk som dere vet om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå