Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@Lakus: Ikke kjøp iPhone ennå! Sjansene er store for at det kommer en ny til sommern, og da sitter du med en (relativt) gammel telefon, dersom du kjøper nå. ;)

Spørsmålet da er jo om den vil være til den samme prisen som den som er her i dag. Det meste av det som Apple i det siste har lansert har jo sett lyset med en litt høyere prislapp. Dermed føler jeg meg ganske sikker på å kjøpe meg en iPhone med Netcom iConnect nå i den nærmeste fremtid, da den i sin nåværende form har det jeg ser etter til en hyggelig pris. Om den nye telefonen skulle vise seg å være verdt en oppgradering er det ikke verre enn å videreføre abonnementet og plukke opp en iPhone "4G" til en lavere pris (takket være abb.)

Ønsker en kommentar på min nye avatar. Noen som har en liten kommentar? :)

Ja: Who the fuck is that? ^_^

Lenke til kommentar

@Lakus: Spør du meg, så tror jeg prisen vil være det samme, når den nye kommer. Og den vil ikke hete iPhone 4G. Hvis det blir noe fancy navn, så blir det iPhone 3. gen. 3G = 3. generasjons telekommunikasjon ||| 3G != 3. gen iPhone.

Hvis du vil ha fon nå, syns prisen er finfin og du føler deg komfortabel med specsa, så løp og kjøp! Men mark my words, det er lite RAM i dagens iPhone. Det innebærer at dersom du skal hacke og styre, med multitasking og hele fjøla, som meg, så vil den være treig!

Men for all del, kjøp nå hvis du vil ha nå. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Torchwood hint ja, har sett nesten hele episoden uten å legge merke til noe spesielt. Må se den på nytt om ikke lenge.

Lenke til kommentar

iPhone 3G har enda ikke sunket i pris på nesten ett år (11. Juli bestilte jeg min, en av de første i Norge^^). Den eneste forskjellen er en nylig heving på datatrafikkgrensene på abonnementene, og det gjelder bare NetCom såvidt jeg vet. Apple prøver å bli kvitt de iPhone 3G (2. generasjon) de har igjen, så jeg ville ventet til litt ut i Juni med å handle, for da skal de norske forhandlerene kjøpe inn neste generasjons i-enhet og iPhone 3G kommer mest sannsynlig til å bli veldig lett å få tak i for en billig penge. Det er en god telefon, men som Magne sier, det er lite RAM i den, men det merker du ikke stort til med mindre du jailbreaker/kjører tunge programmer rett etter hverandre. :)

Endret av Laland
typo
Lenke til kommentar

Vel, jeg får ikke bestilt med en gang uansett, ettersom jeg først må bestille meg nytt Visaa, motta det, og så bestille den. Og innen alt dette har rukket å skje skal du ikke se bort ifra at det ikke er særlig lang tid igjen til en oppdatering blir lansert. Dermed er jo sjangsen der for at jeg ser an i forhold til den nye versjonen. Men som sagt så er jeg egentlig fornøyd med hva den nåværende telefonen kan, så om den nye blir dyrere går jeg lett for denne versjonen.

Og for å oppklare; jeg mente ikke at en neste iFonen vil hete "4G", jeg bare brukte utrykket for å markere at jeg mente den neste ;)

Lenke til kommentar

Urk. Denne uken (og litt tilbake i forrige) har jeg og gruppen min skrevet tre oppgaver i faget informasjonssystemer og en oppgave i faget den sosiale veven på tilsammen 63 sider med 12 i skrift. Riktignok halvannen linjeavstand. Det er noe av det jævligste jeg har vært borte i. Sånn går det når man venter til de to siste ukene før innlevering med virkelig å sette igang med oppgavene. Oh well. ^^

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Torchwood skilt, det fikk jeg med meg.

Edit: ohh...

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Do a barrel roll, Snorre :)

Men fra litt spøk til revolver så kjenner jeg meg igjen der. Mer eller mindre alle skoleoppgaver som krever en del sider utsetter jeg som regel helt til jeg innser at det må gjøres. Da blir det så stressende og irriterende samtidig at jeg ikke klarer å skrive halvparten så bra og sammenhengende som om hvis jeg hadde startet med en gang. Tålmodighet er en dyd, og planlegging er en gudegave.

Lenke til kommentar
@Lakus: Ikke kjøp iPhone ennå! Sjansene er store for at det kommer en ny til sommern, og da sitter du med en (relativt) gammel telefon, dersom du kjøper nå. ;)

Spørsmålet da er jo om den vil være til den samme prisen som den som er her i dag. Det meste av det som Apple i det siste har lansert har jo sett lyset med en litt høyere prislapp. Dermed føler jeg meg ganske sikker på å kjøpe meg en iPhone med Netcom iConnect nå i den nærmeste fremtid, da den i sin nåværende form har det jeg ser etter til en hyggelig pris. Om den nye telefonen skulle vise seg å være verdt en oppgradering er det ikke verre enn å videreføre abonnementet og plukke opp en iPhone "4G" til en lavere pris (takket være abb.)

Ønsker en kommentar på min nye avatar. Noen som har en liten kommentar? :)

Ja: Who the fuck is that? ^_^

Herregud Lakus!

Personen på avataren min er Bob Paisley som nicket er oppkalt etter.

Kort om Bob Paisley:

Skjul
Paisley var fotballspiller og manager og ble født i Hetton-le-Hole, County Durham. Han kom til Liverpool i 1939 fra amatørklubben Bishop Auckland, men på grunn av krigen måtte han vente helt til 1946 før han debuterte på klubbens førstelag. Som spiller var Paisley venstre half, som grovt sett tilsvarer defensiv midtbane i dag. Fra 1946 til 1954 spilte han 253 ligakamper for Liverpool, og scoret ti mål. Han ble ligamester i 1946/47, men var også med på nedrykk i sin siste sesong for klubben.

Etter at Paisley la støvlene på hylla, ble han ansatt i Liverpools trenerteam – først som fysioterapeut, og senere som reservelagstrener og førstelagstrener. Da Bill Shankly kom til klubben i 1959, ble Paisley utnevnt til Shanklys assistent. Shankly var den karismatiske av de to, mens Paisley var fornøyd med å holde seg i bakgrunnen. Da Shankly trakk seg tilbake i 1974, ble Paisley – noe motvillig – utnevnt til ny manager i Liverpool. Shankly hadde vunnet seks store troféer i sin tid som Liverpool-manager. Paisley levde opp til forventningspresset, og vant enda mer enn som berømte forgjenger.

Bob Paisley må utvilsomt regnes som en av de mest suksessrike managerne i engelsk fotballhistorie. I løpet av ni sesonger i managerstolen, ledet Paisley Liverpool til seks ligamesterskap, og tre triumfer i Serievinnercupen. I tillegg ble det fire seire i Ligacupen og én seier i UEFA-cupen.

Etter ni sesonger som manager, trakk Paisley seg tilbake i 1983, etter å ha ledet klubben til nok et ligamesterskap. Han fikk deretter en plass i klubbens styre. Med over 50 år i klubben var Bob Paisley Liverpool FCs mest trofaste tjener noensinne. Han døde etter lang tids sykdom i 1996.

Etter hans død har det i 2007 pågått en underskriftskampanje for å få adlet Liverpools store manager. Over 20 000 mennesker skrev under kampanjen som ble overlevert til statsministeren selv. Tony Blair har senere uttalt at det ikke er mulig for Paisley å bli adlet, ettersom praksisen fungerer kun på levende personligheter. Blair anerkjente derimot hans prestasjoner og så på manageren som en av tidenes beste.[1]

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...