Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Jeg har tenkt til å spille Gears 2 eller L4D mens jeg roter litt rundt i PS Edit: Gratulerer med dagen Shicca! Endret 19. mai 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Gratulerer med dagen Shicca Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Sliten etter gym og har utplassering neste uke yeah ^_^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 @Kris: Jeg har bygd om forumet og fått inn et nytt medlem. ? Bygd om klanforumet vårt. 1337 med dagen, Shicca. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 1337 med dagen This sentence makes less sense than this picture: Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Gahh! En j.,.. bussjåfør har ødelagt dagen min... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Kort sagt så nekta han meg å la meg sitte på bussen fordi jeg hadde sykkel (selv om det var bare rundt 7 personer som tok bussen). Var litt sliten pga gym osv og så var det langt hjem, men samma det, han sa at det ikke var plass. Hater så jævlig personer som bare liker å bruke alle midler til å gjøre livet surt for andre han ikke kjenner engang... med et smil om munnen! Endret 19. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Noen her som er på House?? er ferdig med sesong 1 og 2 og er halvveis inni 3ern.. House er så sinnsykt kult.. En gåte på en måte Du er lang uti hutti heiti. Du har en bil, men du kan bare ta med deg en person. Personene er: Ei gammal dame som er døende og må på sykehus, din beste venn eller the love of your life... Hvem tar du med??? Edit: Grattis med dagen Shicca Endret 19. mai 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hello, SO1. Og gratulerer med dagen, Shicca. Jeg er både glad og trist. Naturfagslæreren min sa at jeg kunne få 6 i naturfag hvis jeg klinte til på den siste prøven, men så oppdaget han at jeg fikk 4 til jul. Da kunne jeg si farvel til den sekseren, men jeg slipper i det minste å ta prøven. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 God dag forumfolk. Jeg har nettopp kommet hjem fra skolen (fikk den eneste 6'eren i klassen på et gigantisk prosjekt som het "Boken om meg selv" Den 6'eren teller mer en tentamenskarakteren!) Den hadde vi også i 9'ende. Fikk 5+ Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 ohh glemte å si gratulerer med dagen Shicca Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Noen som vil spille Counter Strike? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 @iharal3: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=4032 Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Naturfag læreren min er en megge. Lå opp til å få seks i standpunkt og skulle ha en oppsumeringsprøve i dag for å bevise at jeg virkelig var verdt en sekser. Jeg har to seksere og en fem pluss. Trodde kanskje jeg allerede var verdt en sekser ettersom jeg også er veldig aktiv i timen. Uansett så hadde vi oppsumeringsprøve som var fire kapitler og over hundre sider. Jeg fokuserte mest på kapittelet om næringsstoffer ettersom det var dette klassen slet mest med og hun sa prøven ville gå ut på mest dette. Fikk meg en stor overraskelse da vi bare fikk to spørsmål fra dette kapittelet og resten fordelt utover boken. Jeg endte opp med en femmer og fikk dessverre ikke sekseren i naturfag. Jeg er sur! Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Takk for alle hilsninger! Gratulerer med dagen Noen her som er på House?? er ferdig med sesong 1 og 2 og er halvveis inni 3ern.. House er så sinnsykt kult.. En gåte på en måte Du er lang uti hutti heiti. Du har en bil, men du kan bare ta med deg en person. Personene er: Ei gammal dame som er døende og må på sykehus, din beste venn eller the love of your life... Hvem tar du med??? Edit: Grattis med dagen Shicca Eg ser på House, ser på sesong 5 på Canal Plus for tida. Har også sett alle dei andre sesongane, dei beste episodane er forresten heilt klart dei to siste i sesong 4. Eg hadde tatt the love of my life, må berre finne ho(eller han, eg trur ikkje at homofili er noko du blir født med) først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå