Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tryna på selveste 17. mai.

 

Var på sykehuset i 9 timer i går.

 

Har gips nå, må ha den til litt ut i sommerferien :angry:

 

Fra et annet forum: (Skrevet i går kveld)

Tok meg 15 timer (9 av dem på Bærum Sykehus) i dag for å få en j*vla gips på armen!

 

Dro til legevakten kl. 05.30 i dag tidlig. Der ble jeg sendt fra lege til røntgen til lege til sykepleier til mer røntgen til sykepleier som sendte meg hjem kl. 10.30. Så 16.30. blir jeg ringt opp, de tror det er brudd likevel. Jeg reiser opp igjen og blir sendt fra sykepleier til lege til enda mer røntgen til lege til CT til sykepleier til spesialist til lege til sykepleier og til slutt til gipsing, ferdig kl. 20.30. Hjemme igjen kl. 20.50.

 

Nå må jeg gå med gips hele sommer og må gjøre mattetentamen med en hånd. I tillegg bruker jeg tre ganger så lang tid på å skrive på PC!

Endret av StabakJF
Lenke til kommentar

Fikk feber etter 17 mai og dagene før. Hadde nattvakter fra 14-16 så gikk rundt med merkelig døgnrytme helt til i går.

 

En av de roligste 17.mai jeg har hatt, tiltross for at jeg var sammen med kameratene mine og vi så på toget. Tok et par pils på lokale puben og spiste både pølse, kebab og is samt drakk brus og Corona i tilegg. Vi tok kor-øvelse i tilegg, siden vi er så episke når vi synger sammen( :D)

 

Samtidig begynte jeg igjen i år og tilfeldigvis stalke søstra til en kompis(skjedde tilfeldigvis etter russetida i fjor fordi jeg ville snakke med hu), så skjønte en annen kamerat det og skreik det ut. Petter, kameraten min virka så jævelig furten for det. :p

Lenke til kommentar

God dag forumfolk.

 

Jeg har nettopp kommet hjem fra skolen (fikk den eneste 6'eren i klassen på et gigantisk prosjekt som het "Boken om meg selv" :D Den 6'eren teller mer en tentamenskarakteren!)

 

Jeg skal straks gå og pakke seiltøyet mitt og dra på seiling i Oppegård.

 

Hva driver dere med? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...