Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er mitt første innlegg noensinne på noe forum fra mobilen (Nokia N73). Grøsser ved tanken på hvor mye det vil koste meg med mitt NetCom kontantkort. Jaja. Det koster å skrive historie.

Kudos til Gamer.no for en side som er genial å lese på mobil. Til og med på mhm.

Lenke til kommentar

Shicca: Jeg har en bærbar som vi fikk utlevert av fylkeskommunen i første og den følger gjennom alle fag. Og da passer forum som en fin følgesvenn gjennom dagen. Om dette er positivt eller negativt vil bare fremtiden vise.

Lenke til kommentar

Hehehe hadde jeg bare kunnet ha med pcen på jobb og vært på forum samtidig så hadde jeg nok ikke vært fult så produktiv :) Også er det ikke dekkning på kjøkkenet så har nok ingen mulighet for å koble til nett annet enn med kabel.

Lenke til kommentar

@Shicca: Som meg her nå er det en del som sitter på telefonen. Det at mange har en iPhone med abonnement beregnet for nettbruk og at wifi er tilgjengelig rimelig mange steder hjelper jo også på.

Akkurat nå har læreren min ett foredrag om markedsføring av malertjenester mens jeg lurker litt her.

Lenke til kommentar
Mindre overraskende er jeg trøtt, god morgen folkens. :)

Vel, du har en ny Doctor foran deg, en fantastisk Doctor :)

Rettelse: Brilliant :p

Atsjonas: Det kan også være lurt å se denne lille videoen før du ser resten av episodene

Skjul
Også må du husk å se The Christmas Invasion før du begynner på sesong 2.

Ah, my bad :p Brilliant :D

Do you remember hopping? Hopping for your life?

Lenke til kommentar

Det er Christopher Eccleston som er fantastisk, David Tennant som er brilliant og hva Matt Smith blir det vil bare fremtiden vise. Jeg har faktisk begynt å glede meg til neste regenerering, selv om jeg vet at det kommer til å bli utrolig trist.

Hva holder folket på med i dag?

Lenke til kommentar

Jeg og, håper den blir unik og stilig slik som Tennant sin, samtidig som de blander litt nytt og litt fra alle de ti forværende doktorene. Det eneste positive med at alle tre episodene kommer så sent på året blir at det blir kortere tid mellom dem.^_^

DOCT_mattsmith_500x549.jpg

Jeg synes i hvert fall at han ikke kan gå sånn, det blir på en måte litt for vanlig.

Lenke til kommentar

Sitter å venter på bussen med mine nyinnkjøpte filmer, The big Lebowsky og Battle for Habitha. Har også kjøpt meg 2100 Xbox Live poeng og mat, så nå er det hjem for film og kos.

Dette blir nok dagens siste innlegg fra mobil og jeg har fått mersmak. Var innom Elkjøp og lekte litt med iPhone, og ble hektet på mobil-surfing.

Can I Has iFone plz?

(nå kom bussen...,)

Lenke til kommentar

Haha, Lakus, sånn var det med meg første gang jeg prøvde iPhone. Var anti-iPhone helt til jeg prøvde den og ble forelsket ved første prøving. To uker senere hadde jeg importert min egen (vinterferien 08, før iPhone hadde kommet til landet).

Lenke til kommentar

Da var jeg hjemme og sitter nå og knasker sjokolade, åpner filmer, venter på at pizzaen skal bli klar og lurker på forumet. Sunn livsstil og multitasking ftw. Og siden jeg elsket mobilsurfing ser jeg også rundt meg etter priser på iPhone/lignende telefoner. Det koster å være furumist, gitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...