Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"The Dragon Reborn", bok tre.

 

Edit: Gjer han det, ja. Det var jo litt dumt.

 

Wheel of Time er ein fantastisk serie, men Jordan drog historia alt for langt ut, og at han ikkje vart ferdig før han tok kvelden var vel ikkje noko overrasking. Bok 10 kan du fint hoppe over utan å gå glipp av noko. Den boka var grusomt kjedelig.

 

Likar ikkje all politikken Jordan drar inn i bøkene og karakterane har ein tendens til å bli litt vel like. Mange med "steinansikt", og er vel ingen av kvinnfolka som ikkje på eit eller anna tidspunkt står med armane i kryss under brysta og ser morsk ut :p

 

Men når det er sagt er det mange episke augneblink i WoT, så du har mykje og sjå fram til.

 

Brandon Sanderson held på med bok 12 (som mest sannsynlig også blir bok 13 og 14, kanskje meir også). Han har mykje han må klare å avslutte :)

Lenke til kommentar
"The Dragon Reborn", bok tre.

 

Edit: Gjer han det, ja. Det var jo litt dumt.

 

Wheel of Time er ein fantastisk serie, men Jordan drog historia alt for langt ut, og at han ikkje vart ferdig før han tok kvelden var vel ikkje noko overrasking. Bok 10 kan du fint hoppe over utan å gå glipp av noko. Den boka var grusomt kjedelig.

 

Likar ikkje all politikken Jordan drar inn i bøkene og karakterane har ein tendens til å bli litt vel like. Mange med "steinansikt", og er vel ingen av kvinnfolka som ikkje på eit eller anna tidspunkt står med armane i kryss under brysta og ser morsk ut :p

 

Men når det er sagt er det mange episke augneblink i WoT, så du har mykje og sjå fram til.

 

Brandon Sanderson held på med bok 12 (som mest sannsynlig også blir bok 13 og 14, kanskje meir også). Han har mykje han må klare å avslutte :)

 

Eg har høyrt at mange har sagt det same, men eg er jo berre på bok tre, så eg har ikkje merka noko av det enda.

 

Det med politikk er heilt ok, men eg merker også at mange karakterar er like. Spesielt verker alle Aes Sedai like, alle Warders like osb.

 

Er selv snart ferdig med Eye of the World, bok 1. Wheel of time er så sinnsykt spennende.. :p

 

Sjølv syns eg ikkje bok 1 blei noko god før dei kom til Fal Dara, men etter det har serien vore veldig spennande og god. Sjølvom eg ikkje kan fordra Rand.

Lenke til kommentar
Han blir bare verre :p

 

Folk seier så, men eg antar at folk meiner galskapa hans. Det har eg ikkje noko imot, det er heller det at han må vere tidenes dårligaste strateg, høyrer ikkje på Aes Sedai(som verker som dei einaste fornuftige foreløpig, det seier vel sitt...), vil berre bli ferdig med det(Det er forsåvidt korrekt, men da må han slutte å tru at han kan klare alt aleine!) osb. Kort sagt, eg syns han er ei dum pyse. Galskapa går heilt fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...