Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Den bærbare pcen min høres ut som en jetmotor nå for tiden, noen som har noen tips?

Any day :)
Da blir spørsmålet om det blir Bergen eller Oslo som skal få gleden av dette. :p
Tror jeg skal se Doctor Who nå snart jeg.
Hvilken episode blir det? Jeg tenker selv å slenge på en gammel Buffy episode.
Kanskje begynne å se Dr. Who igjen, så på det en stund :unsure:
Det må du gjøre. ;)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg mente utseende.

Preferanse på utseendet er høyst relativ fra person til person. Jeg bryr meg virkelig ikke om hvordan en laptop ser ut; jeg går alltid 100% for bang-for-the-buck maskiner. Forøvrig har jeg et Antec P182 på den stasjonære pc'n, av fire grunner. Det er en drøm å bygge i, det er utrolig solid, det har smarte løsninger og det er vannvittig pent.

 

Dette? Tror det har litt å si at jeg fikk maskinen og den er 4 år.

 

Mye bedre å kjøpe etter innhold enn utsene ja :)

 

So true! Liker å leke meg med ''Konfigurer selv'' på Komplett.no.

Lenke til kommentar
Kanskje dette hjelper: I can't decide whether you should live or die
Hvis planen var at jeg skule droppe Buffy så har du lykkes. Nå er bare spørsmålet om jeg skal se Utopia først eller gå rett på The Sound of drums/Last of the Time Lords... Jeg gjentar: Evil!
Lenke til kommentar

Eg hadde fri idag :D Så har spelt data i nokre timar, gjekk ein del i Mount and Blade, og Medieval II Total War Gold Edition(fekk ufatteleg lyst til å lage ei solid linje av spyd, og gav fienden masse kavaleri. Var utruleg gøy å sjå når ryttarane berre blei slakta :D )

 

Les jo for tida i Tidshjulet, og endeleg, idag, fekk eg sansen for ein av hovudkarakterane! Frå bok ein har eg fordratt hovudkarakterane, bortsett frå Egwene(riktignok berre i bok ein), og til tider Nynaeve + ein del Aes Sedai. No, i bok tre, har eg fått sansa for Mat, mens han er i Tar Valon etter å ha blitt "Healed". Det var på tide, meiner eg.

Lenke til kommentar

Eg gløymte han heilt :o Loial er også kul, men det er mykje igjen av serien enda, så eg håper at det kjem fleire kule karakterar før eg er ferdig. Det er vel karakterane som gjer at eg liker Tolkien betre enn Jordan, det er ingen karakterar i Tolkien sin verd som eg verkeleg mislikar, mens i Jordan sin verd så er det ytterst få eg faktisk lik.

Lenke til kommentar
Den bærbare pcen min høres ut som en jetmotor nå for tiden, noen som har noen tips?

Jeg fikk brannsår av min, og Youtube lagget. Den bråkte forresten også som en jetmotor. Jeg støvsugde vifta, og nå kan jeg kjøre Crysis på høyeste innstillinger.

 

Litt overdrevet, men poenget er at støvsuging hjelper.

 

Blir det ikke et forumtreff i Oslo til sommeren?

Hvis noen arrangerer et forumtreff, blir det forumtreff.

Endret av drugiS
Lenke til kommentar

Jeg driver fortsatt på i Photshop, og prøvde nettopp å slette et "forstyrrende" objekt som lå i bakgrunnen, men det ble ikke transparent, men hvitt. Så gjorde jeg noe lurium og endte opp med at jeg ikke kan redigere bakgrunnsbildet. Hvis jeg farger eller "eraser" skjer det ingenting.

 

Hva må jeg gjøre for å kunne endre på det originale bildet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...