Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Are you my mummy? Genial episode! Forsto endelig den derre "gå rundt i byen med gassmaske" praten deres.

Hehe. Det er bra, blir du med også da?

Any day :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Har du photoshop? Da kan du ta Magic Wand (W), trykke på det hvite, inverse (ctrl-shift-I) og velge copy. Create new, 100x100 px, transparrent som bakgrunn, paste og deretter lagre filen som .PNG :)

e: glemte noe.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
HCG, hvis du møter på noen problemer eller trenger hjelp når du er ferdig så er det bare å spørre. Har formatert fuglene vet hvor mange ganger og kan prosessen til XP, Vista, Ubuntu og Win7 utenat. :)

Hmm, hvordan skaffer jeg drivere? Følger de Windows-CD'en eller må jeg laste ned manuellt`?

Haha, de sa på Seinfeld: ''Har du mistet en Sony? Det kan være Pigvinen.''. :lol:

Endret av HCG
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Damn one time i fucked my girlfriend and i wanted to film it but my laptops camera wouldn't work, i got so angry that i hited my girlfriend with it but she died a day later of brain damage and later i found out that i need drivers
Lenke til kommentar
Synes dere den nye avataren min er god/passende (se bort i fra den hvite bakgrunen) eller er den veldig kjedelig?

Synes den var fin, men du kunne kanskje på en eller annet måte gjort den litt mer personlig. "Jeg er ikke en feil, jeg er den feilen".

Lenke til kommentar
Hmm, hvordan skaffer jeg drivere? Følger de Windows-CD'en eller må jeg laste ned manuellt`?

Drivere lastes ned fra maskinvareprodusentens hjemmeside. Du burde finne ut hvordan maskinvare du har før du formaterer - da er det mye mer lettvindt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...