Wartom_InnleggNO Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 God morgen. Skole jeg også. /e is øving til ekseimen. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Er på skolen og det er KJEDELIG! Hater mandager. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Mandager tar nesten motet fra meg.. Edit: Etter hva erik sier er det bare 3 dager igjen Skole er noe dritt Endret 18. mai 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg er syk, feber og greier. Orka ikke engang å spille nå, så tenker jeg legger meg nedpå litt Får se Family Guy litt etterpå. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hva var det den nye norske spillsiden het. Den som tilbyr det samme som gamersgate. Nedlasting osv. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Mandager tar nesten motet fra meg.. HELE 5 DAGER TIL HELG IGJEN Skole er noe dritt Det er fri på torsdag og fredag. Kristihimmelfarts dag vet du Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Det er fri på torsdag og fredag. Kristihimmelfarts dag vet du Og siden jeg ikke ser ut til å ha noen planer om å gå på skolen i dag blir det en todagers uke Lenke til kommentar
Erik Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Det er fri på torsdag og fredag. Kristihimmelfarts dag vet du Og siden jeg ikke ser ut til å ha noen planer om å gå på skolen i dag blir det en todagers uke FUUUUUUUU! Neida, kos deg med en ekstra fridag du Lakus. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Thank you, mister. Men det er jo alltid faren for at jeg blir kastet ut ^^ Bor jo hjemme så om mor kommer hjem og ikke liker at jeg tar meg fri så kan du banne på at hu låser den døren til klokken 4. Skjedd et par ganger for mye. Er ingen kjære mor til tider i dette huset nei Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Nå har jeg akkurat hatt orientering i gymmen, og det var litt av en opplevelse da jeg ikke kan lese kart, har ingen retningssans og har heller ikke noe særlig med matematiske ferdigheter. Det gikk heldigvis greit, da jeg ikke gikk meg vil denne gangen. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Mandager tar nesten motet fra meg.. HELE 5 DAGER TIL HELG IGJEN Skole er noe dritt Det er fri på torsdag og fredag. Kristihimmelfarts dag vet du Ja det er sant, men er det fri på fredag også? Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Mandager tar nesten motet fra meg.. HELE 5 DAGER TIL HELG IGJEN Skole er noe dritt Det er fri på torsdag og fredag. Kristihimmelfarts dag vet du Ja det er sant, men er det fri på fredag også? Jepp, det er det. Jippiii! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Bortsett fra folk i VG2 som har eksamen Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Gjelder dette for de som går ungdomsskole også??? Fordi vi har fått lekse til fredag.. Endret 18. mai 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Sikker på at det ikke er noe dere skal gjøre hjemme og så levere på mandag? Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Argh, det er umulig å spise reke bagetter. Dårlig opfinnelse. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Nei. Har fått det bekreftet av tysklæreren at han skal her på fredag.. Og er det ingen som husker hva den norske spillsida som tilbyr nedlasting som gamersgate??? ----- Er det noen som har prøvd MultiTES4. To spiller modden av oblivion.. I alle fall er det noen som blir med å prøve den senere i dag? :o Click me! Argh, det er umulig å spise reke bagetter. Dårlig opfinnelse. Reke baguetter er fin fint! Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Argh, det er umulig å spise reke bagetter. Dårlig opfinnelse. Reke baguetter er fin fint! Ja, men ærlig talt det renner over alt, nei dette går ikke, uff serviett takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå