Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Utrolig kult bilde Vaenas! Du har virkelig et talent! Eneste jeg kan sette fingeren på er at jeg synes det ble litt rart i henhold til resten av bildet med den grelle "figuren" oppe i venstre hjørne.

 

Ah... er et HDR bilde, sammensatt av 9 forskjellige eksponeringer av et motiv, noen av bildene i den lysere skalaen er grunnen til at "figuren" kom, men jeg kunne ikke fjerne dem for da hadde jeg ikke fått riktig på resten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Are you my mummy? Genial episode! Forsto endelig den derre "gå rundt i byen med gassmaske" praten deres.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Jeg har for første gang prøvd et software som skal "Enhance your power point" (ovation.) Det skulle liksom være så enkelt, men det ble uendelig mye styr fordi jeg skulle ha med en video. Jeg måtte også fikse på det de andre på gruppa hadde skrevet, og jeg måtte skrive et forord og en konklusjon samtidig som jeg drev på på flere PC'er samtidig (ikke spør hvorfor). All together, det tok mye tid.

 

Når jeg endelig får alt til å fungere og bla bla ukeblad, tar jeg ovation-filen over på en minnepenn og skal til å gå og pusse tennene. Jeg får en ide om at jeg burde teste om det fungerer på en PC som ikke har ovation (det skulle fungere) men når jeg stikker minnepinnen inn får jeg opp en melding om at USB'en har blitt ødelagt.

 

 

Fy faen, det var dråpen som fikk begeret til å renne over, og PC'en skal føle seg heldig fordi den ikke ble kastet i veggen.

 

Nuvel, jeg fikk satt på litt rolig pianomusikk (yiruma) og heldigvis, heldigvis klarte jeg å få det til å fungere. (Jeg fikk opp en error om at fontene ikke ville virke, men det fungerte *Phew*)

 

Håper bare det fungerer i morgen på de elendige skole-pc'ene :wacko:

 

Edit: Jeg stikker og legger meg. God natt forumfolk, og igjen, gratulerer med dagen.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Vel grunnen er vel fordi det er forholdsvis billig og miljøvennlig i forhold til for andre måter å lage strøm. Vindmøller er dyre og ville kanskje ikke gitt så mye strøm for hva man betaler for dem, og det er jo ikke så veldig mye vind i norge. Atomkraft er greit, men for tiden så er det ikke spesielt miljøvennlig.

 

Er ikke eksperten på det her, så det blir ikke noen pro svar for å si det mildt :unsure:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...