Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711
Den nye avataren min er ikke kommet opp her ennå. Vel vel, nå skal jeg grille i Frognerparken. Gikk akkurat glipp av Atsjonas i toget, kom til byen rett etter at de hadde gått forbi. :(

 

Det var synd. Så faktisk etter deg, men du skuffet.

 

Valgte å dra hjem, fordi hele gjengen ditcha meg og jeg ikke hadde dekning på mobilen. Blir ikke noe isrekord på meg da, kom påat vanlige butikker ikke er åpne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

17. mai er oppskrytt.

 

Sånn sirkus klokken 10 dro jeg bort til en kompis for å spise frokost og møte gjengen før vi senere skulle på byen. Vi spiste og drakk og hadde det rimelig bra, og så stresset vi avgårde mot t-banen for å komme oss til byen. T-baneturen ble visst dagens høydepunkt. Der satt vi å fikk med resten av banen på å synge diverse sanger som passer til 17. mai og humøret var på topp hos alle mann. Litt senere var vi kommet frem til byen og drev og rotet rundt mellom ca tre milliarder mennesker som alle ignorerte hverandre i størst mulig grad. Om vi sa gratulerer med dagen til noen var alt vi fikk tilbake et flaut smil og et "øh, joa". Det var jo selvfølgelig noen som faktisk var hyggelige, men de hørte absolutt til fåtallet.

 

Men nok om nordmenns evneveikhet, og mer om utestedene på byen! Kjedelig!

 

Så dro vi hjemover og slang oss opp til en veddeløpsbane for å vedde på hester og drikke oss resten av veien til kanakkas. Her soppet virkelig alt opp. Ingenting var moro, uansett hvor mye vi drakk og hvor mye vi bevegde på oss. Ingen sol, iskrem eller halvliter kan gjøre opp for en oppskrytt dag. Greit at det er Norges nasjonaldag, men den er da faen ikke noe morsommere enn andre dager.

 

Men mange pene piker er det ute - åååja :D

Lenke til kommentar

Om jeg har noe på hjertet? hmm... Dagen i dag har bestått av fint vær, greie folk, god mat og kjedsomhet generelt. Har akkurat kommet opp igjen på hybelen og har mest lyst til å legge meg ned og sove i to uker, men istede bestemte jeg meg for å sitte meg ut på trappen i finværet og se om det skjedde noe i SO. Men nei jeg har egentlig ikke noe på hjertet. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Hjalp til og bar stoler og bord i rundt 2 timer, til takk får jeg en boks cola og en formkake. Colaen var god, men formkaka smakte dritt. Ikke helt bokstavelig talt, men ikke langt unna. Det var litt dårlig.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Hmm da var jeg tilbake igjen:-)

Gratulerer med dagen alle sammen! / Kunne egentlig ikke gitt mer F*** i 17.mai men e rjo ok og være litt hyggelig)

Grattis til rybak (Samme sak her som med 17.mai)

Jeg synes at synøve kan si hva ho vil på tv (Uten å ha sett programmet)

Utover detter så har det egentlig ikke skjedd så mye foruten om at jeg ikka har hatt mat her hjemme på 3 dager og var ute å handle på en kiosk i dag... Det var ganske dyrt...

Lenke til kommentar

17. mai har egentlig aldri vært for meg en dag å feire. Joda, om det er fint vær så hjelper det nok på humøret, men når du blir møtt av skyer og regn er det ikke mye å være glad for. Ellers har jeg vært litt med slekt og venner og hatt en mislykket tur på byen i piss vær. :mellow:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...