Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var ikke Nei der Ja er plassert i går da? Ville jo tro det skulle stå motsatt der.

Jo, jeg reagerte på det jeg også.

 

Laland har vært å moret seg tenker jeg ^_^

Nei, er nok ikke meg.

 

Haha. Fargoth har vært 17. mai-ninja i førstepost.

Her har vi synderen. Unødvendig å gjøre det siden alle som har stemt etter endringen har stemt feil iforhold til hvor de opprinnelige valgene var. Nå har vi ikke et korrekt bilde av SO's meninger. Jeg stemte på den i midten (nei igår) og nå teller det som et ja. Virkelig unødvendig.

Lenke til kommentar

Gratulerer med dagen godtfolk!

 

I dag gikk jeg i tog, har spist is, og er nå hjemme for å ta av finstasen. Nå skal jeg spise pizza før det er ut på byen. :)

 

Flott vær her i Drammen nå! :)

 

EDIT: Noen som vet hvorfor avataren min ikke endres? Jeg har valgt en 17 mai avatar, men den vises ikke!

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Hei forumfolk!

 

Jeg har vært oppe på barneskolen (lillesøsteren min gikk i tog) og har nettopp kommet hjem. Der oppe møtte jeg forsåvidt selveste Trond Giske :o Var sikkert der pga. å støtte Rybak eller noe.

 

Akkurat nå er jeg litt rastløs. De to forrige dagene har jeg vært på LAN, så jeg orker ikke å spille noe nå, og jeg må egentlig gjøre lekser, noe jeg ikke får til å gjøre på 17. Mai. Er heller ikke akkurat leselysten og jeg orker ikke å være mer sosial nå.

 

Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar

Da var jeg oppe etter å ha sovet bort gårsdagens alkohol inntak. Formen er overraskende bra til at jeg har ligget og fått en sol rett i trynet siden idag morges. Utrolig irriterende.

 

Ellers, Gratulerer med dagen. Jeg må si jeg er litt skuffet over antallet brukere som faktisk bruker 17.mai avataren som Xsist lagde. Skjerpings folkens.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...