Vistula Uhlan Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Gratulerar med dagen alle saman Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Eller, eller, ta bort kommentatoren. La programlederene ta seg av det. Til neste år blir det vel ikke noen foruten programlederne, som er norske. Enig. Setter de opp en kommentator neste år, skal jeg ta en tur inn til NRKs hovedkvarter og klappe til en og hver av dem. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg krever frigjøring fra Svabø damaFrigjøring som i å sette henne ut i naturen? Støttes. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Må nesten kjøpe bilett til neste år. Det er jo ikke så ofte noe sånnt arrangeres i Norge. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Kommer helt an på hvor det holdes. Men mest sannsynlig drar jeg og. 8D Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Må nesten kjøpe bilett til neste år. Det er jo ikke så ofte noe sånnt arrangeres i Norge. Forumraid på MGP med anti-Svabø gensere ^_^ Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Forhåpentligvis skaffer jeg pressekort til å ta bilder derfra, bare helt inn på da. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Må nesten kjøpe bilett til neste år. Det er jo ikke så ofte noe sånnt arrangeres i Norge. Forumraid på MGP med anti-Svabø gensere ^_^ Jeg er med. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Sånn nå har jeg lagt til en god del her som venner på forumet, hvis noen mener de burde være der så si ifra, jeg har ikke lagt til alle men vet ikke hvem som mangler er litt seint. Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Alltid hyggelig å bli lagt til som venn Nå må jeg virkelig gå og legge meg, god natt forumfolk! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Legger deg til i retur i morgen når jeg kommer hjem fra byen. Nå MÅ jeg ta kvelden hvis jeg skal bli ferdig med Through the looking glass før i morgen, og da skal "svigerinnen" min låne både den og Alice's adventures in wonderland. Vi snakkes i morgen, og gratulerer med dagen, og kose dere alle sammen. Pewpew, Norge! \o Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Går hett for seg i ASO på msn nå! ^_^ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Så det er MSN oppe og går? Inviter meg. EDIT: Se hvor mange av kommentarene her som er om Svabøs kommentatorjobb. Tragisk. Jeg har nå sendt mail til NRK. Endret 16. mai 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Jeg eide laland i en diskusjon som utartet seg av poster av eplefe og andre som var mot synnøve svabø. edit: i ASO greia som laland nevner. Endret 16. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Test-gruppa "Aller Siste Ordet" for noen hundre sider tilbake siden. En gruppechat for forumbrukere på MSN. Edit: Eide er ikke helt ordet. Om ikke annet ble vi enige om å være uenige. Endret 16. mai 2009 av Laland Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Lagde det for anledningen ^_^ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) U can all go to hell! edit: hva jeg mente med det var at jeg er outnumbered av folk som foretrekker tørre og nøytrale kommentatorer (selv om ja, hun burde ha holdt kjeft på slutten). Endret 16. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 :o Hvorfor? @Lakus: Så utrolig passende ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå