iharal3 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Haha, de 3 siste bloggene på GR er om Synnøve. Her på SO1 klager folk over henne. Og på dagbladet er de 3 øverste innleggene om henne. Var det virkelig SÅ elendig? Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg tror det er første gangen at jeg har blitt ordentlig irritert av å høre på en kommentator. Synnøve Svabø må være det mest tragiske kvinnemennesket jeg noen gang har hørt på.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Spør min mor og far hvordan jeg reagerte. Har aldri før snakket med en like bestemt og kraftig stemme. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Jeg hater Synnøve Svabø. Og det virker ikke som om jeg er den eneste (hashtag #synnøvesvabøfail). Og som om ikke twitter er nok har nrk selv blitt spammet siden FØR showet var over. Hun er en ELENDIG kommentator. FÅ PER TILBAKE. :< Synnøve svabø presterte gullkorn (spesielt i de semifinalen), noe som er sjeldent blant kommentatorer. Men NRK burde ha dratt ut mikrofonen uten at ho merket det de siste 10 minuttene. Og er det noen her som virkelig synes at svabø er teit for å klage på han jan thomas lignende fyren og flommen av bimboer ? edit: flom er kanskje litt å ta i Endret 16. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 De fleste av oss tror jeg vel har vondt i hodet nå... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Gratulerer så mye, Norge! Vi vant, og det på selveste 17. mai, kan det bli bedre? Og apropos Synnøve Svabø, så er hun mor til en i klassen til broren min, så vi "kjenner" henne litt. Men i den posisjonen hun var i kveld skulle hun ikke ha vært, og jeg vurderer også å sende inn en klage til NRK. Da hun begynte å snakke om sokker i BHen under stemmegivninger, døde jeg litt. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Gratulerer så mye, Norge! Vi vant, og det på selveste 17. mai, kan det bli bedre? Og apropos Synnøve Svabø, så er hun mor til en i klassen til broren min, så vi "kjenner" henne litt. Men i den posisjonen hun var i kveld skulle hun ikke ha vært, og jeg vurderer også å sende inn en klage til NRK. Da hun begynte å snakke om sokker i BHen under stemmegivninger, døde jeg litt. Jeg tror hun har drukket litt også. Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Vel, jeg tenker jeg går og legger meg. Lanet tok på kreftene, og jeg er helt surrete i hodet etter å ha blitt druknet i munndiare i flere timer i strekk. God natt forumfolk! Edit: Forresten, hva var greia med han fyren som skulle dele ut stemmer fra Boznia-Hercegovina (?) Jeg tror nok han hadde røyka sokkene sine litt for mye. Endret 16. mai 2009 av Error Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hvor sender man klagemail ang. S. Svabøs oppførsel? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Du skulle hørt Pappa og stemoren min hjemme. Var noe lignende dette: "Hold nå KJEFT!", "Fy faen for ei skravlebøtte" osv.Mamma, pappa, storebror, tante, svigerinne og jeg satt og planla drap. Hun var forferdelig.Haha, de 3 siste bloggene på GR er om Synnøve.Her på SO1 klager folk over henne. Og på dagbladet er de 3 øverste innleggene om henne. Var det virkelig SÅ elendig? Verre enn jævlig.Jeg tror det er første gangen at jeg har blitt ordentlig irritert av å høre på en kommentator. Synnøve Svabø må være det mest tragiske kvinnemennesket jeg noen gang har hørt på..Hun får neppe jobben til neste år, for å si det sånn. Nrk blir jo oversvømt med klager på kjerringa. Hvis hun har internettilgang dør sikkert egoet hennes i løpet av kvelden xDSynnøve svabø presterte gullkorn (spesielt i de semifinalen), noe som er sjeldent blant kommentatorer. Men NRK burde ha dratt ut mikrofonen uten at ho merket det de siste 10 minuttene. Og er det noen her som virkelig synes at svabø er teit for å klage på han jan thomas lignende fyren og flommen av bimboer ?Jo, for når hun klagde på bimboene var hun ikke skarp og morsom i kommentarene, hun var bitter og kjip. Og HERREGUD, de burde dradd ut mikrofonen etter den første halvtimen. "VI HAR TEKNISKE PROBLEMER I FORM AV EN DRITTELENDIG KOMMENTATOR. BEKLAGER". Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Sånn, tok en 17.mai avatar like vell. God natt nå! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hvor sender man klagemail ang. S. Svabøs oppførsel? Her: http://www.nrk.no/opplevelser/ Der finner du kontakt info. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Føler for å legge meg nå. God natt hvis jeg gjør. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg hater Synnøve Svabø. Og det virker ikke som om jeg er den eneste (hashtag #synnøvesvabøfail). Og som om ikke twitter er nok har nrk selv blitt spammet siden FØR showet var over. Hun er en ELENDIG kommentator. FÅ PER TILBAKE. :< Nei huff, ikke lille Per, han er ikke så mye bedre. Gi oss heller Jostein Pedersen tilbake, bedre kommentator for mgp finnes ikke. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Eplefe er i kosehumør ^_^Ååååh ja. Eplefe er i så kosehumør at hun vurderer å kvele kjerringen med en mikrofon. Jeg hater Synnøve Svabø. Og det virker ikke som om jeg er den eneste (hashtag #synnøvesvabøfail). Og som om ikke twitter er nok har nrk selv blitt spammet siden FØR showet var over. Hun er en ELENDIG kommentator. FÅ PER TILBAKE. :< Nei huff, ikke lille Per, han er ikke så mye bedre. Gi oss heller Jostein Pedersen tilbake, bedre kommentator for mgp finnes ikke. Men Per er jo så søt og homo. :< Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Eller, eller, ta bort kommentatoren. La programlederene ta seg av det. Til neste år blir det vel ikke noen foruten programlederne, som er norske. Lenke til kommentar
loudgeek Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg krever frigjøring fra Svabø dama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå