Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En helt nøytral kommentator som ikke klager på de dårligere (etter hennes mening) hadde vært helt awesome ikke sant :rolleyes:

Men hun burde ha holdt kjeft på slutten ja.

 

Uansett EPIC WIN AWESOME AMAZING etc

Jeg vil ikke høre om at hun er tissetrengt og putter tennissokker i bh-en (den kommentaren forklarer forøvrig hvorfor hun høres ut som en bitter nyfeminist hver gang det var heite damer på skjermen).
Gratulerer til Norge, men kan noen skyte Synnøve Svabø? Hun maste jo hul i godet på oss <_<
Jeg har store planer om det. Eller - ikke skyte, det er for fantasiløst. La oss nøye oss med "ta livet av" ^_^
Lenke til kommentar
En helt nøytral kommentator som ikke klager på de dårligere (etter hennes mening) hadde vært helt awesome ikke sant :rolleyes:

Men hun burde ha holdt kjeft på slutten ja.

 

Uansett EPIC WIN AWESOME AMAZING etc

Jeg vil ikke høre om at hun er tissetrengt og putter tennissokker i bh-en (den kommentaren forklarer forøvrig hvorfor hun høres ut som en bitter nyfeminist hver gang det var heite damer på skjermen).

Men hun burde ha holdt kjeft på slutten ja.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
lol, yeah. Norway are good - they've not gone to war with anyone and they still have a banking system!

 

Er ikke Norway is riktig? Grammatikken er ikke helt tilstedeværendes.

 

E: RoR, mente 17. Mai toget. ^_^

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Skal feire for meg selv, ved å finne ut når toget går imorgen. :p

Så du har planer om å møte ham på Gardermoen, som han inviterte til. Tror det kommer til å være ganske mange der for å møte ham. ;)

 

Jeg skal ditt, bortsett at jeg kommer foran gitteret :p Woohooo!

 

"I'm in love with a fairytaaaaaaale! Even though it hurts."

Lenke til kommentar

Story fra i kveld:

 

iharal3 har 5 øl. han drikker 1, gir bort 1 mens 3 ligger i sekken. Etter å ha drukket 1 finner han ut at de resterende 3 har blitt stjålet. Han drar slukøret hjem og skal sitte litt på nettet.

 

Gikk forresten glipp av MGP. Kommer det på NRK nett-tv?

Lenke til kommentar
Story fra i kveld:

 

iharal3 har 5 øl. han drikker 1, gir bort 1 mens 3 ligger i sekken. Etter å ha drukket 1 finner han ut at de resterende 3 har blitt stjålet. Han drar slukøret hjem og skal sitte litt på nettet.

 

Gikk forresten glipp av MGP. Kommer det på NRK nett-tv?

Sikkert.

 

"I'm in love with a fairytale, even though it hurts!"

Lenke til kommentar

Kan vel si at jeg er litt stolt av å være Nesodding nå ;)

 

Ellers har jeg vært på LAN for første gang i mitt liv :o (var bare 4 stykker though) Startet i går klokken 17 og jeg kom hjem på sang nummer seks eller noe sånt. Det var gøy, men ikke noe jeg kunne tenkt meg å gjøre hver helg. Jeg begynner også å lure på hvordan folk klarer å holde ut hele TG!

Endret av Error
Lenke til kommentar
Jeg hater Synnøve Svabø. Og det virker ikke som om jeg er den eneste (hashtag #synnøvesvabøfail). Og som om ikke twitter er nok har nrk selv blitt spammet siden FØR showet var over. Hun er en ELENDIG kommentator. FÅ PER TILBAKE. :<

 

Du skulle hørt Pappa og stemoren min hjemme. Var noe lignende dette: "Hold nå KJEFT!", "Fy faen for ei skravlebøtte" osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...