Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Skal feire for meg selv, ved å finne ut når toget går imorgen. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Nei her skal det flames på imageboards. Hvor er gudene deres nå??? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 En helt nøytral kommentator som ikke klager på de dårligere (etter hennes mening) hadde vært helt awesome ikke sant :rolleyes: Men hun burde ha holdt kjeft på slutten ja. Uansett EPIC WIN AWESOME AMAZING etc Jeg vil ikke høre om at hun er tissetrengt og putter tennissokker i bh-en (den kommentaren forklarer forøvrig hvorfor hun høres ut som en bitter nyfeminist hver gang det var heite damer på skjermen). Gratulerer til Norge, men kan noen skyte Synnøve Svabø? Hun maste jo hul i godet på oss <_<Jeg har store planer om det. Eller - ikke skyte, det er for fantasiløst. La oss nøye oss med "ta livet av" ^_^ Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Trodde faktisk ikke jeg kom til å følge med så spent. Men gratulerer til han. Og gratulerer med dagen til alle nordmenn for 17 mai Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 En helt nøytral kommentator som ikke klager på de dårligere (etter hennes mening) hadde vært helt awesome ikke sant :rolleyes: Men hun burde ha holdt kjeft på slutten ja. Uansett EPIC WIN AWESOME AMAZING etc Jeg vil ikke høre om at hun er tissetrengt og putter tennissokker i bh-en (den kommentaren forklarer forøvrig hvorfor hun høres ut som en bitter nyfeminist hver gang det var heite damer på skjermen). Men hun burde ha holdt kjeft på slutten ja. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Sånn, da har jeg og 17 mai avatar. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Høres ut som jeg hadde rett i mine fordommmer mot hele greia, og er ganske glad for at jeg ikke så på det. Men gratulerer til Rybak og heia Norge. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Mye smart på Twitter nå. But, oh yes, Norway~ Whoo you won~ /shoves a baby into a garbage disposal B| lol, yeah. Norway are good - they've not gone to war with anyone and they still have a banking system! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Skal feire for meg selv, ved å finne ut når toget går imorgen. Så du har planer om å møte ham på Gardermoen, som han inviterte til. Tror det kommer til å være ganske mange der for å møte ham. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) lol, yeah. Norway are good - they've not gone to war with anyone and they still have a banking system! Er ikke Norway is riktig? Grammatikken er ikke helt tilstedeværendes. E: RoR, mente 17. Mai toget. ^_^ Endret 16. mai 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Skal feire for meg selv, ved å finne ut når toget går imorgen. Så du har planer om å møte ham på Gardermoen, som han inviterte til. Tror det kommer til å være ganske mange der for å møte ham. Jeg skal ditt, bortsett at jeg kommer foran gitteret Woohooo! "I'm in love with a fairytaaaaaaale! Even though it hurts." Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Story fra i kveld: iharal3 har 5 øl. han drikker 1, gir bort 1 mens 3 ligger i sekken. Etter å ha drukket 1 finner han ut at de resterende 3 har blitt stjålet. Han drar slukøret hjem og skal sitte litt på nettet. Gikk forresten glipp av MGP. Kommer det på NRK nett-tv? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Its a faaairyy taaaaleee. At norge vant!!! Gratulerer folkens og en masse gratulasjoner til alexander rybak.. Happy 17th of may!!! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Story fra i kveld: iharal3 har 5 øl. han drikker 1, gir bort 1 mens 3 ligger i sekken. Etter å ha drukket 1 finner han ut at de resterende 3 har blitt stjålet. Han drar slukøret hjem og skal sitte litt på nettet. Gikk forresten glipp av MGP. Kommer det på NRK nett-tv? Sikkert. "I'm in love with a fairytale, even though it hurts!" Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Kan vel si at jeg er litt stolt av å være Nesodding nå Ellers har jeg vært på LAN for første gang i mitt liv :o (var bare 4 stykker though) Startet i går klokken 17 og jeg kom hjem på sang nummer seks eller noe sånt. Det var gøy, men ikke noe jeg kunne tenkt meg å gjøre hver helg. Jeg begynner også å lure på hvordan folk klarer å holde ut hele TG! Endret 16. mai 2009 av Error Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 *snip* Shit, var ikke de til meg? Sorry! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 "I'm in love with a fairytale, even though it hurts!" Jeg også, spesiellt Tornerose. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg hater Synnøve Svabø. Og det virker ikke som om jeg er den eneste (hashtag #synnøvesvabøfail). Og som om ikke twitter er nok har nrk selv blitt spammet siden FØR showet var over. Hun er en ELENDIG kommentator. FÅ PER TILBAKE. :< Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Går å legger meg jeg nå. Gjelder å være frisk og rask for dagen i morgen. God natt, forumtroll, og gratulerer med dagen Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg hater Synnøve Svabø. Og det virker ikke som om jeg er den eneste (hashtag #synnøvesvabøfail). Og som om ikke twitter er nok har nrk selv blitt spammet siden FØR showet var over. Hun er en ELENDIG kommentator. FÅ PER TILBAKE. :< Du skulle hørt Pappa og stemoren min hjemme. Var noe lignende dette: "Hold nå KJEFT!", "Fy faen for ei skravlebøtte" osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå