Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Nå er ho irriterende ja^^ Men ho har kommet med råe kommentarer :lol:

 

Hun høres ut som om hun har mensen og er misunnelig på fordelene til de fleste dansekjerringene. Det skinner gjennom. Fryktelig kommentator.

En helt nøytral kommentator som ikke klager på de dårligere (etter hennes mening) hadde vært helt awesome ikke sant :rolleyes:

Men hun burde ha holdt kjeft på slutten ja.

 

Uansett EPIC WIN AWESOME AMAZING etc

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde så hardt jeg kunne å stenge henne ute så hørte bare sånn delvis hva hun sa "flatbrystet, tennis sokker, hitler". Utrolig irriterende summing. men til poenget: Gratulerer med dagen folkens! det er 17.mai og vi vant mgp. :D

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar
Synnøve Svabø egner seg ikke som kommentator for MGP og Eurovision. Hun snakker når programlederne snakker, hun snakker når landene som gir stemmer snakker og hun snakker mens sanger blir fremført. Hun snakker i ett sett. Det går ikke ann å følge med; gi kvinnemennesket en undertekst istedet. Vi vil ikke høre om at hun har innlegg i BHen eller sier at Norge kan få 400 poeng når det ikke er mulig. Bytt henne ut.

 

Det er min mail.

Lenke til kommentar
Synnøve Svabø egner seg ikke som kommentator for MGP og Eurovision. Hun snakker når programlederne snakker, hun snakker når landene som gir stemmer snakker og hun snakker mens sanger blir fremført. Hun snakker i ett sett. Det går ikke ann å følge med; gi kvinnemennesket en undertekst istedet. Vi vil ikke høre om at hun har innlegg i BHen eller sier at Norge kan få 400 poeng når det ikke er mulig. Bytt henne ut.

 

Det er min mail.

 

Bra, men du skulle også nevnt hvordan hun sammenligner Alexander med Hitler.

 

"Alexander erobrer Moskva, noe Hitler ikke klarte!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...