Gormers Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Nå er ho irriterende ja^^ Men ho har kommet med råe kommentarer Hun høres ut som om hun har mensen og er misunnelig på fordelene til de fleste dansekjerringene. Det skinner gjennom. Fryktelig kommentator. En helt nøytral kommentator som ikke klager på de dårligere (etter hennes mening) hadde vært helt awesome ikke sant :rolleyes: Men hun burde ha holdt kjeft på slutten ja. Uansett EPIC WIN AWESOME AMAZING etc Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Da må jeg gratullere dere alle med en soleklar seier, nå skal jeg ut og ferie 17 mai ekstra godt. :D Поздравления! (gratulerer på russisk ) Endret 16. mai 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Synnøve Svabø ødela den norske sendingen. Så på SVT istedet. Skal sende en sint mail til NRK nå - det går jo ikke ann å irritere merr enn hva hun gjorde! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Gratulerer til Norge, men kan noen skyte Synnøve Svabø? Hun maste jo hul i godet på oss <_< Endret 16. mai 2009 av nypis Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Alle sender mail til NRK Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Tullinger! Man ser Eurovision på den svenske kanalen! Best av alt å høre på svensker som sarkastisk kommer med kommentarer som dette på det 38tende landet eller noe: "Sverige for fira poeng! âr det nok til at ta igjen Norje? ...... ....Nej det var det inta." Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 [email protected] Det er mailen vi må skrive til Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Prøvde så hardt jeg kunne å stenge henne ute så hørte bare sånn delvis hva hun sa "flatbrystet, tennis sokker, hitler". Utrolig irriterende summing. men til poenget: Gratulerer med dagen folkens! det er 17.mai og vi vant mgp. Endret 16. mai 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Sendte mail nå. Må nesten også gratulere mine slektninger på Island, med en fantastisk 2.plass. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Øy, ikke kjeft på Svabø, har ingen spilt den lengste reisen ? Island var veldig god ja Endret 16. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Island er jo nesten Norge så det er dobbel win. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Synnøve Svabø egner seg ikke som kommentator for MGP og Eurovision. Hun snakker når programlederne snakker, hun snakker når landene som gir stemmer snakker og hun snakker mens sanger blir fremført. Hun snakker i ett sett. Det går ikke ann å følge med; gi kvinnemennesket en undertekst istedet. Vi vil ikke høre om at hun har innlegg i BHen eller sier at Norge kan få 400 poeng når det ikke er mulig. Bytt henne ut. Det er min mail. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Synnøve Svabø egner seg ikke som kommentator for MGP og Eurovision. Hun snakker når programlederne snakker, hun snakker når landene som gir stemmer snakker og hun snakker mens sanger blir fremført. Hun snakker i ett sett. Det går ikke ann å følge med; gi kvinnemennesket en undertekst istedet. Vi vil ikke høre om at hun har innlegg i BHen eller sier at Norge kan få 400 poeng når det ikke er mulig. Bytt henne ut. Det er min mail. Bra, men du skulle også nevnt hvordan hun sammenligner Alexander med Hitler. "Alexander erobrer Moskva, noe Hitler ikke klarte!" Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Da har jeg sendt og. God natt, og ha en strålende dag imorgen hvis vi ikke snakkes Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Island er jo nesten Norge så det er dobbel win. Ja og er spesiellt morsomt når jeg nesten er i slekt med Yohanna. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Sant. Følger de opp mailen min med ett svar legger jeg det til. Å si sånt er bare makabert. "Han klarte det Napoleon og Hitler ikke klarte" er da for faen ikke morsomt! Lenke til kommentar
loudgeek Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Gratulerer med seier og gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Gratulerer med dagen! Men nå legger jeg meg Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ja, ho sammenligner Alexander med hitler :rolleyes: Makabert. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Du kan ikke legge deg nå, her skal det ut og feires. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå