ShampooMacTavish Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Er vel heller hans egen feil ^_^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 @SMT: Det er sant. Man må trene. Lakus, sjekk ut Nerder in Shape. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Idag var eg på 16. mai kamp på Stadion Brann - Start, det blei riktignok 1-1, og kampen var relativt kjedelet, men herregud for ei stemning det var! Eg trudde forresten denne skulle stengast, og Nr. 2 opprettast på s. 1337? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Gikk forbi når det var kamp. Morsomt å høre det brølet når det skjedde noe der. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 YES! Vi vant gratis hotell opphold i en uke på ett valgfritt hotell fra ett reise selskap Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Gikk forbi når det var kamp. Morsomt å høre det brølet når det skjedde noe der. Var ei utruleg stemning, 17.280 trur eg det var der(var litt over 17.000, men under 17.500). Det å sjå Myggen(ein av Noregs aller beste spelera nokonsinne) spele var jo utruleg gøy. Uavgjort var litt surt, men Brann var ikkje spesielt mykje betre enn Start. Eg elsker 16. mai kampar! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Det vant dere i Hellas? Advarer, vi vant det i Thailand også, det er ALLTID en hake. ALLE vinner. @Flosshatt Myggen? Han var god, men ikke blant Norges beste. Ikke på topp 10, ihvertfall. Endret 16. mai 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det vant dere i Hellas? Advarer, vi vant det i Thailand også, det er ALLTID en hake. ALLE vinner. @Flosshatt Myggen? Han var god, men ikke blant Norges beste. Ikke på topp 10, ihvertfall. Jo, eg rankar han lett blant topp 10. Eg kan berre komme på Kniksen og Juve(aldri sett han spele, men han er Noregs toppscorar, så han må ha vore god ) som er betre enn han. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Gikk forbi når det var kamp. Morsomt å høre det brølet når det skjedde noe der. Var ei utruleg stemning, 17.280 trur eg det var der(var litt over 17.000, men under 17.500). Det å sjå Myggen(ein av Noregs aller beste spelera nokonsinne) spele var jo utruleg gøy. Uavgjort var litt surt, men Brann var ikkje spesielt mykje betre enn Start. Eg elsker 16. mai kampar! Må prøve å få meg billetter til neste år kanskje Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Mener du det? Jeg kan skrive opp hvilke som er bedre etterpå, men nå er det PCW i CS:S, snakkes. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Gikk forbi når det var kamp. Morsomt å høre det brølet når det skjedde noe der. Var ei utruleg stemning, 17.280 trur eg det var der(var litt over 17.000, men under 17.500). Det å sjå Myggen(ein av Noregs aller beste spelera nokonsinne) spele var jo utruleg gøy. Uavgjort var litt surt, men Brann var ikkje spesielt mykje betre enn Start. Eg elsker 16. mai kampar! Må prøve å få meg billetter til neste år kanskje Det bør du definitivt Mener du det? Jeg kan skrive opp hvilke som er bedre etterpå, men nå er det PCW i CS:S, snakkes. Gjer det, eg skal gjerne like å vite kven du reknar som betre enn Myggen.(fattern er heilhjarta Start-supportar, og dine uttalalsar ville nok han rekna som blasfemi ) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg er så ufattelig oppgitt over legen min. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det vant dere i Hellas? Advarer, vi vant det i Thailand også, det er ALLTID en hake. ALLE vinner. Ja, men det var flere der med skrapelodd og mamma var den først som skrapte 3 like på leeeeenge. De andre tapte. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 I dag har jeg hatt en fin fin dag.. Først klippa jeg plen, deretter bakte jeg boller og så på House og deretter lagde jeg pizza. Sinnsykt deilig med pizza Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Flere enn meg som har/skal grille(t) idag? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Gikk forbi når det var kamp. Morsomt å høre det brølet når det skjedde noe der. Var ei utruleg stemning, 17.280 trur eg det var der(var litt over 17.000, men under 17.500). Det å sjå Myggen(ein av Noregs aller beste spelera nokonsinne) spele var jo utruleg gøy. Uavgjort var litt surt, men Brann var ikkje spesielt mykje betre enn Start. Eg elsker 16. mai kampar! Må prøve å få meg billetter til neste år kanskje Det bør du definitivt Will do. Har godt tid på meg. Har bare vært på stadion 2-3 ganger faktisk Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Kjøkkenet vårt er revet ut (vi skal ha nytt), så det blir mye grilling på oss nå. Grillet i dag, grillet i går, og et par ganger før denne uka. Skal vel kanskje grill i morgen også. ^_^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Har grillet i dag. 'Twas tasty. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 da var jeg inne igjen (vært det de siste 40minuttene) og nå er jeg klar for mat og gaming snart :3 skal også få med meg gp finalen så blir ecksbockstresekkstigaming på pcskjerm idag men jeg er med! vært ute og trena parkour i 7timer nuh, deilig Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Flere enn meg som har/skal grille(t) idag? Jepp, grilling er godt, blir ekstra godt i sånt nydeleg vêr. Gikk forbi når det var kamp. Morsomt å høre det brølet når det skjedde noe der. Var ei utruleg stemning, 17.280 trur eg det var der(var litt over 17.000, men under 17.500). Det å sjå Myggen(ein av Noregs aller beste spelera nokonsinne) spele var jo utruleg gøy. Uavgjort var litt surt, men Brann var ikkje spesielt mykje betre enn Start. Eg elsker 16. mai kampar! Må prøve å få meg billetter til neste år kanskje Det bør du definitivt Will do. Har godt tid på meg. Har bare vært på stadion 2-3 ganger faktisk Å? Det var lite, på tide å komme seg meir på kamp da Eg har sesongkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå