Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711
faens dritt neseblod! Kom igjen..
Sitt opp og hold hodet lett framoverbøyd.

 

Vær rolig. Stress og bevegelser øker blodtrykket og får det til å blø mer.

 

Puss nesen for blod og størknede blodklumper.

 

Klem for nesen med tommel og pekefinger. Hold grepet i 15 minutter.

Avkjøl ved å legge en pose med isbiter over neseryggen.

 

Hvis blødningen fortsetter: Plassér en stor bomullsdott (helst dyppet i matolje for å hindre at den fester seg til slimhinnen i nesen) i det neseboret det blør fra.

 

Vurder resultatet. Dersom blødningen har stoppet, og det dreier seg om en enkeltstående neseblødning hos en ung person, er videre undersøkelse ikke nødvendig. Eldre personer bør alltid undersøkes av lege.

 

Stappet bare dopapir opp i nesa, men takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi vasker ikke vinduene. Vi venter bare på at regnet skyller bort all dritt som måtte feste seg der. Blir det for ille på innsiden snur vi dem bare. Vi trenger ikke disse high-tech fancy-smancy gadgetene og duppedittene dere i byen bruker.

Vi har industri i Oslo vet du. Nedbøren blir sur og fæl, og gjør vinduene bare mer skitne.

 

Med pcen da eller? Pass på så du ikke glepper den.

Går fint det. Glipper jeg, hopper jeg bare etter. Godt det er myk asfalt 4 etasjer ned, og ikke hard betong.

Lenke til kommentar

Det er bra da, nå tror jeg at jeg må komme meg inn i dusjen, prekast folket!

 

Oja og led alle de villfarende avatar manglende sjelene til meg så skal jeg gi de frelse fra grusomheten av den blotte avatar.

 

Noen som vil ha key for å få Infamous demoen? Jeg glemte at Infamous bare var for PS3 og jeg har ikke kjøpt den enda...

Lenke til kommentar

Ja, er kjipt å gå og vente på å plukke boller fra ovnen når man blir sliten av andres ferdigbakte. 8D

 

Edit: Jeg har funnet ut at den letteste måten å underholde nevøene mine på er å finne et gammelt, ubrukelig tastatur, vaske det, og la dem denge løs på den. De er så glad i å sitte foran pc-en og denge løs på tastaturet mitt, liksom.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Jeg må planlegge ølkjøpet mitt litt bedre i fremtiden. Jeg endte opp med å sprinte til butikken 17:55 for å rekke ølsalget, noe som gikk hardt utover energinivået mitt for å si det sånn. Jeg er ikke skapt til å løpe! Hører du det gud?! PRODUKSJONSFEIL!

Lenke til kommentar
Jeg må planlegge ølkjøpet mitt litt bedre i fremtiden. Jeg endte opp med å sprinte til butikken 17:55 for å rekke ølsalget, noe som gikk hardt utover energinivået mitt for å si det sånn. Jeg er ikke skapt til å løpe! Hører du det gud?! PRODUKSJONSFEIL!

Er vel heller foreldrene dine sin feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...