Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 faens dritt neseblod! Kom igjen.. Sitt opp og hold hodet lett framoverbøyd. Vær rolig. Stress og bevegelser øker blodtrykket og får det til å blø mer. Puss nesen for blod og størknede blodklumper. Klem for nesen med tommel og pekefinger. Hold grepet i 15 minutter. Avkjøl ved å legge en pose med isbiter over neseryggen. Hvis blødningen fortsetter: Plassér en stor bomullsdott (helst dyppet i matolje for å hindre at den fester seg til slimhinnen i nesen) i det neseboret det blør fra. Vurder resultatet. Dersom blødningen har stoppet, og det dreier seg om en enkeltstående neseblødning hos en ung person, er videre undersøkelse ikke nødvendig. Eldre personer bør alltid undersøkes av lege. Stappet bare dopapir opp i nesa, men takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Ikke stapp dopapir oppi nesa... Hvis du blør mye vil dopapir feste seg i skorpa og når du da tar ut dopapiret igjen vil du begynne å blø. Følg rådene. Endret 16. mai 2009 av Laland Fjernet enormt sitat av innlegget over Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Husket du å dyppe det i matolje da? ^_^ Alltid like morsomt å lene seg ut av vinduet i 4. etasje for å vaske utsiden. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Husker jeg hadde sovet i en hytte høyt i fjellet og fikk rennende neseblod i rundt 15 minutter om morran. Endret 16. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Vi vasker ikke vinduene. Vi venter bare på at regnet skyller bort all dritt som måtte feste seg der. Blir det for ille på innsiden snur vi dem bare. Vi trenger ikke disse high-tech fancy-smancy gadgetene og duppedittene dere i byen bruker. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Festet seg ikke til skorpa. Var litt ekkelt da jeg dro den ut, 5 cm lang dopapirstrimel klissvåt av blod. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Husket du å dyppe det i matolje da? ^_^ Alltid like morsomt å lene seg ut av vinduet i 4. etasje for å vaske utsiden. Med pcen da eller? Pass på så du ikke glepper den. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Vi vasker ikke vinduene. Vi venter bare på at regnet skyller bort all dritt som måtte feste seg der. Blir det for ille på innsiden snur vi dem bare. Vi trenger ikke disse high-tech fancy-smancy gadgetene og duppedittene dere i byen bruker. Vi har industri i Oslo vet du. Nedbøren blir sur og fæl, og gjør vinduene bare mer skitne. Med pcen da eller? Pass på så du ikke glepper den. Går fint det. Glipper jeg, hopper jeg bare etter. Godt det er myk asfalt 4 etasjer ned, og ikke hard betong. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det er bra da, nå tror jeg at jeg må komme meg inn i dusjen, prekast folket! Oja og led alle de villfarende avatar manglende sjelene til meg så skal jeg gi de frelse fra grusomheten av den blotte avatar. Noen som vil ha key for å få Infamous demoen? Jeg glemte at Infamous bare var for PS3 og jeg har ikke kjøpt den enda... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Ja, er kjipt å gå og vente på å plukke boller fra ovnen når man blir sliten av andres ferdigbakte. 8D Edit: Jeg har funnet ut at den letteste måten å underholde nevøene mine på er å finne et gammelt, ubrukelig tastatur, vaske det, og la dem denge løs på den. De er så glad i å sitte foran pc-en og denge løs på tastaturet mitt, liksom. Endret 16. mai 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 @Vaenas: Om du ikke har gitt bort Infamous-keyen allerede tar jeg gjerne i mot den. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 2 sek skal finne den fram så skal jeg sende den til deg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Første innlegg på gamer.no skrevet i dress Skal i bryllupskaffe, og måtte finne frem penklokka! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Auuu. Nå ar jeg fått erfare hvorfor katten og hunden ikke skal ligge i sengen. Har fått loppebitt på armen og det klør. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg må planlegge ølkjøpet mitt litt bedre i fremtiden. Jeg endte opp med å sprinte til butikken 17:55 for å rekke ølsalget, noe som gikk hardt utover energinivået mitt for å si det sånn. Jeg er ikke skapt til å løpe! Hører du det gud?! PRODUKSJONSFEIL! Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Skulle Gud fjerna alle som har en produksjonsfeil fra the face of the earth så tror jeg ikke det hadde blitt mange igjen:P EDIT: Men nå er det grillings og øl. Prekæs! Endret 16. mai 2009 av Bare Chrissj Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg fikk nettopp 500 kr av bestemor =) Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg trenger noen til å snakke PC med. Ready, somebody? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg må planlegge ølkjøpet mitt litt bedre i fremtiden. Jeg endte opp med å sprinte til butikken 17:55 for å rekke ølsalget, noe som gikk hardt utover energinivået mitt for å si det sånn. Jeg er ikke skapt til å løpe! Hører du det gud?! PRODUKSJONSFEIL! Er vel heller foreldrene dine sin feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå