Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Javel, Laland? Har ikke sett en eneste som har skrevet "Get". Shicca sa til og med at han ikke ville slette noen poster slik at noen andre kunne få første post på side 1337.

Jeg snakker "get" før 1000. Jeg er ikke Snorre. Jeg snakker å grave så nazi og latterlig i tråden at ingen er trygge. Ingen.

 

Og joda, Vaenas, så banhammeren! Skal bruke den til mandag. ^_^

 

Ah... bare lurte siden jeg ikke så noen kommentarer på den. Folk får et møte med hammeren på mandag altså?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fy faen i helvete. Jeg prøver å spille et strategispill som faktisk krever mer enn overproduksjon av enheter av meg, og alle snakker til meg, ringer meg og maser på at jeg skal videreformidle beskjeder, og dette distraherer meg akkurat nok til at motspilleren min fikk et gigantisk overtak. Jeg liker ikke familien min mer.

Lenke til kommentar
Fy faen i helvete. Jeg prøver å spille et strategispill som faktisk krever mer enn overproduksjon av enheter av meg, og alle snakker til meg, ringer meg og maser på at jeg skal videreformidle beskjeder, og dette distraherer meg akkurat nok til at motspilleren min fikk et gigantisk overtak. Jeg liker ikke familien min mer.

 

Hvilket strategi spill?

Lenke til kommentar
faens dritt neseblod! Kom igjen..
Sitt opp og hold hodet lett framoverbøyd.

 

Vær rolig. Stress og bevegelser øker blodtrykket og får det til å blø mer.

 

Puss nesen for blod og størknede blodklumper.

 

Klem for nesen med tommel og pekefinger. Hold grepet i 15 minutter.

Avkjøl ved å legge en pose med isbiter over neseryggen.

 

Hvis blødningen fortsetter: Plassér en stor bomullsdott (helst dyppet i matolje for å hindre at den fester seg til slimhinnen i nesen) i det neseboret det blør fra.

 

Vurder resultatet. Dersom blødningen har stoppet, og det dreier seg om en enkeltstående neseblødning hos en ung person, er videre undersøkelse ikke nødvendig. Eldre personer bør alltid undersøkes av lege.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...