Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Atsjonas:

 

Scenario:

 

Atsjonas spammer ned forumet i en uke. Så går det tre måneder og du gjør ingenting. Plutselig kommer TST og Øystein Furevik og kaller deg en forbanna retard. Hvordan hadde du reagert da? Det er sånn det er for meg på GR.

 

Synes du folk kan spamme ned inboxen min fordi jeg gjorde noe dumt for to-tre måneder siden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vaenas burde ha "Den utvalgte avatarlageren på forumet" eller noe sånt i signaturen.

 

Edit: Da har du egentlig ikke en grunn til å klage iharal3, er du med på leken må du tåle steken.

 

Nei... venter egentlig bare på dne grønne skriften hvor det står "Avatarmaker"

 

Edit: Å middagen i dag var så ekstremt god... Tror jeg la på meg alle de 20 kiloene jeg har gått ned i fett jeg.

Endret av Vaenas
Lenke til kommentar
Nei... venter egentlig bare på dne grønne skriften hvor det står "Avatarmaker"

Jeg vet hvordan du kan få det, ikke i grønn skrift, men mellom avataren og teksten under :ph34r:

Men jeg tror ikke det er så veldig populært, da det ble fjernet rimelig fort da jeg hadde noe der.

Lenke til kommentar

Hans Frederik Bjarkøy(skribent) sa til meg da jeg var uenig i ham om hvor mye taktikk det var i CSS.

 

ETter noen PM'er fikk jeg et svar som lignet på dette:

 

"Ja for jeg vet jo hva slags bruker du er. En spammer. Forbanna retard." Setningen var ganske lik denne. Og det var kanskje 2 måneder etter at jeg hadde sluttet med faenskap.

Lenke til kommentar

Screenshot? Tilgi min tvil, men jeg har vanskelig for å se for meg at en skribent kan si noe sånt. På samme måte som jeg ikke klarer å se for meg at Marius Jentoftsen skulle si til alle som klaget på Killzone 2 anmeldelsen hans: "Erre mulig, hold kjeft jævla nerder" eller noe. Du burde i så fall ta det opp med Carl Thomas eller Jon Cato.

Lenke til kommentar
Nei... venter egentlig bare på dne grønne skriften hvor det står "Avatarmaker"

Jeg vet hvordan du kan få det, ikke i grønn skrift, men mellom avataren og teksten under :ph34r:

Men jeg tror ikke det er så veldig populært, da det ble fjernet rimelig fort da jeg hadde noe der.

 

Sant... Så tror jeg får håpe på at de ved en eller annen gang består meg med en slik unik tittel. ^^.

Lenke til kommentar
Stemmer det Shicca må bare finne morrowind fonten, fant daedric og slikt men den er ikke den samme, og da skjønner ikke folk hva som står der.

 

Du kan jo alltids bare ta noe som ligner, teksten blir jo liten uansett. Men sett gjerne SCUM! i caps :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...