Vaenas Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Blir ikke 1337 i dag. Alle lover å vente til morgen right? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Viktig å legge merke til at du ikke kommer til å finne noen lovlige poster å slete for å få første innlegget. Kun de som bryter med retningslinjene. That's Laland 4 u. Edit: Er jeg på ville veier eller forsvant det et innlegg nå? Endret 15. mai 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Snorre er her, så alt er mulig Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Kanskje Laland er ute allerede for å gjøre hva som helst for at vi ikke når 1337? Hehe. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Herregud folk på GR er så barnslige... Jeg kalte en fyr fjortis og nå har han spammet inboxen min på GR, gjesteboka mi på GR, en klantråd og endel annet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Har ikke du fått smekk fra folka på GR ganske mange ganger? Hvorfor holde til der? :-/ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Er det gamereactor.no forumet, eller er det den GR klanen forumet du snakker om? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Game ... Reactor? Aha, spørsmål besvart like over. Er ikke det sånn tøyseside tilhørende et tøyseblad? Endret 15. mai 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Har ikke du fått smekk fra folka på GR ganske mange ganger? Hvorfor holde til der? :-/ Tja, ting begynner å gå ganske bra der nå selv om det var en periode da både moderatorer og skribenter(!) kom med personangrep på meg(Idiot, jente, fanboy, retard, fjols osv.) det var ganske heavy... Men har faktisk fått noen venner der og mange dere er hyggelige. Men det er bare et par idioter der som irriterer meg. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Herregud folk på GR er så barnslige... Jeg kalte en fyr fjortis og nå har han spammet inboxen min på GR, gjesteboka mi på GR, en klantråd og endel annet. Får inntrykk av at du ikke gjør annet enn å provosere, så hvorfor gidde å være der? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Og det er personer som det som ikke burde fått lov til å sende meldinger eller skrive innlegg engang. De gjør ingenting annet enn å ødelegge for andre medlemmer og å spre et dårlig rykte om siden de er registrert på. Er glad for at det virker som at alle her på Gamer er oppegående mennesker og ikke apekatter. Men nå går jeg og legger meg, så vi snakkes i morgen gutter og jenter. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Highjacker tråden litt for å skryte av Vaenas. Se fine avataren han ga meg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Se fine avataren han ga meg *Må svare* MORROWIND *God natt* Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ikke gjør annet enn å provosere? Stemmer på en måte. Første uka lagde jeg bare faen. Men nå har det gått flere måneder og jeg har oppført meg helt fint men folk klarer liksom bare ikke å glemme all faenskapen jeg fant på... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Vaenas burde ha "Den utvalgte avatarlageren på forumet" eller noe sånt i signaturen. Edit: Da har du egentlig ikke en grunn til å klage iharal3, er du med på leken må du tåle steken. Endret 15. mai 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Laland here you got your Banhammer kan gjøre med dne hvis du vil, jeg måtte legge til glans effekten etterpå ettersom den mistet den når den ble komprimert til 100x100 px. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg regner med at det var i dine første uker jeg så hva du skrev og sånt, da. Jeg minnes at jeg en gang svarte i en blogg du hadde skrevet og ba folk roe seg ned, og at vi i lille Norge er heldige som har to flotte spillsider. Det funket litt, men blusset kjapt opp igjen. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Highjacker tråden litt for å skryte av Vaenas.Se fine avataren han ga meg Det var da ikke nødvendig å highjacke tråden av den grunn. Her er det fargerikt felleskap. De med grønn tittel, vanlige brukere og de med blått blod er alle velkomne. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Highjacker tråden litt for å skryte av Vaenas.Se fine avataren han ga meg In before WE'RE WATCHING YOU ... SCUM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå