Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

Neida Lolidude, du må tenke positivt.

Noen som har prøvd Maya/ andre 3D modeleringsprogrammer som kan si om det er spennende og/eller vanskelig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Elsker slike vitser, ingenting er bedre ;)

Edit: fra family guy "Im sorry louis, but i thought if i choked him enough he will stop crying.. Eventually, I was right" :lol:

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Jeg er deppa :(

Jeg vil få venner, og begynne på vanelig skole igjenn. Får ikke lov, og hadde ikke turt uansett. Jeg hadde bare fått ræva karakterer og folk hadde ledd av meg i gymmen forde jeg er feit og klumsette.

Du kan få venner, men du må komme deg UT. Begynn å trene eller noe, du får deg venner etterhvert. Og du kommer deg på skolen etterhvert. Å gå inn i det med en negativ holdning hjelper deg i hvert fall ikke.

Edit: Wtf. Zealuu bare glemte å logge ut før vi dro.

-Eplefe

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Du får kose deg Lakus! Du har en/to fine episoder foran deg. :D

Den første av de to var iallefall gudommelig.

Skjul
Rose og Bernard var det så utrolig deilig å se igjen, og å se hvordan de levde og hvor fornøyde de var med alt var helt fortryllende. Elsker de to, og håper vi får se mer av dem. Vincent var jo også morsom å se igjen da. For ikke å snakke om Charlie sin ring, den brakte virkelig trangen til å felle en tåre til øynene mine med tanke på den praktfulle episoden hvor hans historie stoppet. Jack som virkelig ble sint når Sayid ble skutt, og sist, men absolutt ikke minst - det gode gamle blikket til Sawyer på slutten av episoden fikk hele meg til å riste av glede. Hele episoden var generelt elsk.

Enig på alle på alle punkter. :)

Den andre episoden ble jeg egentlig litt skuffet over. Jaja, dritspennende oppbygning og greier, men slutten fikk meg bare til å tenke wtf.

oi. jeg er faktisk litt enig her også,

men må innrømme at jeg følte tårene komme da Juliet falt

.

Lenke til kommentar
oi. jeg er faktisk litt enig her også,

men må innrømme at jeg følte tårene komme da Juliet falt

.

Lost sesongfinale-spoiler:

Skjul
Å se Sawyer faktisk bryte sammen var det som gikk mest inn på meg. Selvfølgelig trist å se Juliet falle ned, men det var ikke før jeg så hvordan Sawyer reagerte på hele situasjonen virkelig fikk tyngde. Han klarte jo såvidt å stå. Sawyer som alltid har vært hard som stein.

The Big Bang Theory sesongfinale-spoiler:

Skjul
Var det finalen for denne sesongen? Litt skuffet egentlig. Hadde håpet på en litt mer happy ending iallefall. Trist å se dem (og med dem mener jeg Leonard og Penny) dra fra hverandre når de begge åpenbart er glade i hverandre. Si hva dy/dere vil, men jeg sluker den type romanser i serier som en fisk sluker meitemark. Scrubs er et annet eksempel med JD og Elliot-romansen.
Lenke til kommentar
Her var det noe før :)

Bedre nå?

Skjul
Kabinett: In-Win J649 ATX Midi Tower sort uten PSU USB2.0, Audio, Airduct, 120mm vifte

Strømforsyning: Silver Power SP-SS 400 400W ATX 12V Ver. 2.2, 80 plus, Super Low Noise, 2× 6pin PCIe, 4x SATA

Prosessor: Intel Core™ 2 Duo E7400 2,8GHz, Socket 775, 3MB, FSB 1066, Boxed

Hovedkort: MSI P45 NEO-F, P45, Socket-775, DDR2, 1600FSB, ATX, ICH10, PCI-Ex(2.0)x16

DDR2 minne: Corsair Value S. PC5300 DDR2 2GB 256Meg x 64, CL5, 667MHz, 240-pin

Optisk leser/brenner: Sony NEC Optiarc DVD±RW burner AD-7200S, 20x, SATA, Black, bulk

Multikortleser: USB2 multikortleser 3.5" sort for CF I/II,SM,MMC/SD/microSD,MS,xD (bulk)

Harddisk: Western Digital Caviar GP 750GB SATA2 16MB IntelliPower

Skjermkort: Asus Radeon HD 4850 512MB GDDR3, PCI-Express 2.0, 2xDVI/HDMI/HDCP

Tastatur: Logitech Deluxe 250 Keyboard NO USB Sort OEM

Skjerm: BenQ 19" LCD G900HDA TCO03, 1366x768, 5ms, VGA

Spill: Counter Strike Source

Operativsystem: Windows Vista Basic 32-bit Norsk.

Pris: 8060 KR. Bra pris?

Endret av HCG
Lenke til kommentar

Godt at noen har det. Selv har jeg ikke annet enn ett glass med Pepsi Max, noen sneiper og et hjerte som er, om ikke knust, så iallefall litt fillete. Og nei, jeg vil ikke fortelle noe mer. Tenker jeg tar kvelden tidlig i dag og sparer energi til i morgen og 17. mai. Kanskje, kanskje ikke. Har veldig lyst til å se en ny episode av Heroes.

Lenke til kommentar
Godt at noen har det. Selv har jeg ikke annet enn ett glass med Pepsi Max, noen sneiper og et hjerte som er, om ikke knust, så iallefall litt fillete. Og nei, jeg vil ikke fortelle noe mer. Tenker jeg tar kvelden tidlig i dag og sparer energi til i morgen og 17. mai. Kanskje, kanskje ikke. Har veldig lyst til å se en ny episode av Heroes.
Naww. *sende en e-klem uten å spørre mer*
Lenke til kommentar
Du kan få venner, men du må komme deg UT. Begynn å trene eller noe, du får deg venner etterhvert. Og du kommer deg på skolen etterhvert. Å gå inn i det med en negativ holdning hjelper deg i hvert fall ikke.

Edit: Wtf. Zealuu bare glemte å logge ut før vi dro.

-Eplefe

Oh noes, kontoen min er haxored.

Jeg hadde for øvrig lyst til å svare det samme, så. 8D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...