Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hmm.. jeg finner ikke iBoot Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Er denne PC'en bra? Skjul Specs:Kabinett: In-Win C638 ATX Midi Tower sort uten PSU USB2.0, Audio, Airduct, 120mm Strømforsyning: Silver Power SP-SS 400 400W ATX 12V Ver. 2.2, 80 plus, Super Low Noise, 2× 6pin PCIe, 4x SATA Prosessorer: Intel Pentium Dual Core E5200 2,5GHz, Socket LGA775, 2MB, 800MHz, Boxed m/vifte Hovedkort: MSI P45 NEO-F, P45, Socket-775, DDR2, 1600FSB, ATX, ICH10, PCI-Ex(2.0)x16 DDR2 minne (OBS! For full utnyttelse av 4gb minne eller mer kreves 64bit Vista): Corsair Value S. PC5300 DDR2 2GB 256Meg x 64, CL5, 667MHz, 240-pin Optisk leser/brenner, Blu-Ray: Sony NEC Optiarc DVD±RW burner AD-7200S, 20x, SATA, Black, bulk Multikortleser/Diskettstasjon: USB2 multikortleser 3.5" sort for CF I/II,SM,MMC/SD/microSD,MS,xD (bulk) Harddisk: Seagate Barracuda 7200.10 250GB SATA2 16MB 7200RPM Skjermkort: Sapphire Radeon HD 4650 512MB DDR2 PCI-Express 2.0, DVI-I, HDMI, HDCP, Lite-Retail Operativsystem: 32-bit Microsoft Windows Vista Basic Norsk Komplett, kun til PC produksjon Kjøper fra Komplett, så jeg kan konfigurere selv. Ikke kjøp Pentium. Gå for Core 2 Duo. Skjermkortet er ikke allverden, det er lite lagring der (relativt, though) og treg ram. Du burde også revurdere Blu-Ray drevet siden du har en PS3. Den hotte bartenderen på hottellet hoppet nettopp opp trappen i en trang t-skjort. :o Schwing! Uhh.. wat? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Gaad jeg kjeder meg :/ Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Skal på fest i morgen. Har kjøpt øl. Kan ikke setted det i kjøleskapet fordi da klikker mamma. Har det på rommet nå. Blir det for varmt der? Hva skal jeg gjøre? Jeg pleier å oppbevare det hos broren min. Du har vel ingen venner/familie i nærheten man kan hjemme denslags bort hos? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 I said what what! In the butt! You wanna do it in my butt, Ok! Den danser jeg til engang om dagen. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Skal på fest i morgen. Har kjøpt øl. Kan ikke setted det i kjøleskapet fordi da klikker mamma. Har det på rommet nå. Blir det for varmt der? Hva skal jeg gjøre? Jeg pleier å oppbevare det hos broren min. Du har vel ingen venner/familie i nærheten man kan hjemme denslags bort hos? Nei Men tror Vaenas's ide var grei nok. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Du får kose deg Lakus! Du har en/to fine episoder foran deg. Den første av de to var iallefall gudommelig. Skjul Rose og Bernard var det så utrolig deilig å se igjen, og å se hvordan de levde og hvor fornøyde de var med alt var helt fortryllende. Elsker de to, og håper vi får se mer av dem. Vincent var jo også morsom å se igjen da. For ikke å snakke om Charlie sin ring, den brakte virkelig trangen til å felle en tåre til øynene mine med tanke på den praktfulle episoden hvor hans historie stoppet. Jack som virkelig ble sint når Sayid ble skutt, og sist, men absolutt ikke minst - det gode gamle blikket til Sawyer på slutten av episoden fikk hele meg til å riste av glede. Hele episoden var generelt elsk. Har du tenkt på muligheten for at det hadde sett utrolig kult ut om du kunne lage et bilde hvor du reiv deg ut av forumet slik du gjorde en stund tilbake. +1 prosjekt lagt til i boka. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) I said what what! In the butt! You wanna do it in my butt, Ok! Den danser jeg til engang om dagen. Min versjon da eller? B) iharal3: kjenner du ingen som har litt mer laxe foreldre, som kan oppbevare ølet for deg? Endret 15. mai 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Faktisk ikke, men skal se folk ler i klassen da, gjør det for å lette opp den kalde stemmningen noen ganger. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Wait what, du danser til den sangen i klasserommet? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg har danset til Womanizer i klasserommet noen ganger. For teh lulz. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Wait what, du danser til den sangen i klasserommet? Ja... Trenger en effektiv isbryter innimellom. Har du tenkt på muligheten for at det hadde sett utrolig kult ut om du kunne lage et bilde hvor du reiv deg ut av forumet slik du gjorde en stund tilbake. +1 prosjekt lagt til i boka. Bra Det hadde vært utrolig tøft. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Isbryter? Elsker dere ikke hverandre? :o Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Trenger ikke ikke-elske hverandre for å ha en isbryter nå og da. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Isbryter? Elsker dere ikke hverandre? :o Joda men kan bli litt stille noen ganger. BRB lage mat. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Du får kose deg Lakus! Du har en/to fine episoder foran deg. Den første av de to var iallefall gudommelig. Skjul Rose og Bernard var det så utrolig deilig å se igjen, og å se hvordan de levde og hvor fornøyde de var med alt var helt fortryllende. Elsker de to, og håper vi får se mer av dem. Vincent var jo også morsom å se igjen da. For ikke å snakke om Charlie sin ring, den brakte virkelig trangen til å felle en tåre til øynene mine med tanke på den praktfulle episoden hvor hans historie stoppet. Jack som virkelig ble sint når Sayid ble skutt, og sist, men absolutt ikke minst - det gode gamle blikket til Sawyer på slutten av episoden fikk hele meg til å riste av glede. Hele episoden var generelt elsk. Den andre episoden ble jeg egentlig litt skuffet over. Jaja, dritspennende oppbygning og greier, men slutten fikk meg bare til å tenke wtf. Lenke til kommentar
Cee_T Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hei! Noen som har noen gøyale nettspill? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 http://fallingsandgame.com/sand/pyro.html Epic. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg er deppa Jeg vil få venner, og begynne på vanelig skole igjenn. Får ikke lov, og hadde ikke turt uansett. Jeg hadde bare fått ræva karakterer og folk hadde ledd av meg i gymmen forde jeg er feit og klumsette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå