Wartom_InnleggNO Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Sjekk profilen hans Woooooow... tøfft :o Lenke til kommentar
JanF Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Oi, dæven. Var borte et par dagen og så var 100 sider til skrevet Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ferdig med årsprøve i Matte. Null matte resten av skoleåret Lenke til kommentar
JanF Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg er ferdig med norsktentamen Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 gratulerer, jeg har matte r1 eksamen 19 :/ Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Oi, dæven. Var borte et par dagen og så var 100 sider til skrevet og det var en overraskelse? Nå har jeg akkurat kommet hjem, hadde bare skole til halv tolv i dag og den tiden gikk med til å se Pulp Fiction (elsker fredagene). Hadde egentlig kjøretime rett etter, men den ble avlyst...Så her er jeg. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ahh... Pulp Fiction. Når jeg tenker meg om er det ei stund siden jeg så den. Tror den må fyres opp på storskjermen i helga gitt. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Tilbake fra Reklame innspillingen, nå skal jeg ha 3 timer matte... Og ja jeg er sertifisert avatar maker. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Fastlegen min skal lese seg opp på det (han har bare vært borti ètt tidligere tilfelle!) så kontakter han meg videre. Han sender meg til en spesialist hvis en blodprøve jeg skal ta senere er positiv på at jeg har EDS. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Fastlegen min skal lese seg opp på det (han har bare vært borti ètt tidligere tilfelle!) så kontakter han meg videre. Han sender meg til en spesialist hvis en blodprøve jeg skal ta senere er positiv på at jeg har EDS. Gummi-Tarzan. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Urk. Skoledagen min startet med kvitrende fugler og glitrende sol, men ble raskt avkjølt av nyhetene om at vi skulle løpe 3 kilometer i dag. Rettelse: I dag tidlig klokken 8. Løp vel tusen og noen par meter før jeg bestemte meg for å ta en snarvei som gikk direkte til kantina på skolen. Den viste seg å lede rett til der hvor gymlæreren sto å ventet på alle sammen, men jeg tror jeg klarte å snakke meg ut av det ved å si at jeg trodde det var den veien og blablabla. På ansiktsuttrykket hans så det ut som han syntes ut som om jeg var en idiot, men iallefall en ærlig en (lucky), så jeg fikk visst godkjent løpet. Etter det fikk vi fri fra engelsktimen, så temperaturen steg igjen der vi satt i sola i to timer og snakket og røyket for mye (og ble solbrente på armene - tskjorte). Da samfunnsfagtimen kom ble vi nok en gang kjølt ned av den mindre fin nyhet om at vi skulle ha prøve (enda mer dårlig planlegging og varsel fra lærerens side) og vi som har vært på utplassering har ikke fått lest dette da vi ikke har vært på skolen mens de andre har holdt på med det. Da blir det nok en toer på den prøven. Da var det endelig helg! Dro først innom en kompis og kjøpte is, før jeg ruslet hjemover med is over hele meg som en liten seksåring. Så her sitter jeg da nå med godteri, is, mildt solbrente armer, og venter på at jeg skal kjøre til frisørtimen klokken 15. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Oi, dæven. Var borte et par dagen og så var 100 sider til skrevet Ehm, du har vel vært borte i over en måned? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ser ut til at min dag har vært litt bedre enn din lakus, men dog så hadde jeg fri hele dagen. Holder på å laste ned en masse mods til oblivion og OOO Må snart ut å klippe plen og deretter inn å støvsuge Oi, dæven. Var borte et par dagen og så var 100 sider til skrevet Ehm, du har vel vært borte i over en måned? 100 sider går vel på 4-5 dager. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Urk. Skoledagen min startet med kvitrende fugler og glitrende sol, men ble raskt avkjølt av nyhetene om at vi skulle løpe 3 kilometer i dag. Rettelse: I dag tidlig klokken 8. Løp vel tusen og noen par meter før jeg bestemte meg for å ta en snarvei som gikk direkte til kantina på skolen. Den viste seg å lede rett til der hvor gymlæreren sto å ventet på alle sammen, men jeg tror jeg klarte å snakke meg ut av det ved å si at jeg trodde det var den veien og blablabla. På ansiktsuttrykket hans så det ut som han syntes ut som om jeg var en idiot, men iallefall en ærlig en (lucky), så jeg fikk visst godkjent løpet. Etter det fikk vi fri fra engelsktimen, så temperaturen steg igjen der vi satt i sola i to timer og snakket og røyket for mye (og ble solbrente på armene - tskjorte). Da samfunnsfagtimen kom ble vi nok en gang kjølt ned av den mindre fin nyhet om at vi skulle ha prøve (enda mer dårlig planlegging og varsel fra lærerens side) og vi som har vært på utplassering har ikke fått lest dette da vi ikke har vært på skolen mens de andre har holdt på med det. Da blir det nok en toer på den prøven. Da var det endelig helg! Dro først innom en kompis og kjøpte is, før jeg ruslet hjemover med is over hele meg som en liten seksåring. Så her sitter jeg da nå med godteri, is, mildt solbrente armer, og venter på at jeg skal kjøre til frisørtimen klokken 15. Høres vel ut som en grei dag Post pic av vaders hårsveis da. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Høres vel ut som en grei dag Post pic av vaders hårsveis da. Will do. Som vanlig er mor litt forsinket og kommer ikke med bilen før nå om to minutter ^_^ Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Dagen min har bestått av å klippet plenen til min kjære mormor, passet på min syke farfar (jeg vet, jeg er verdens snilleste mann ), og klipt meg. Godt å sette seg ned etter en såpass strabasiøs dag. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Er ikke det en bra dag i dag, Dag? 1. Sykkelgym på skolen. 2. Kino. 3. Helg. 4. FIFA 09 Hjelp til hva jeg skal hva jeg skal ha med meg på kinoen? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Kino før det er helg? Det er litt awesome. Du har ikke helg nå, altså? ^^ Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Eg trakk enda ei tann i dag, og det gjer vondt! Endret 15. mai 2009 av Flosshatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå