iharal3 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hvis rybak ikke går videre er det virkelig trist! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hvis rybak ikke går videre er det virkelig /care! Fixed it for you Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Joa, men håper heller han går videre enn at de tragiske saccosekksangerne som har sunget tidligere går videre. Han har jo et talent. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Kunne egentlig ikke brydd meg mindre om MGP. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 MGP er virkelig et tidløs program som egentlig ikke passer inn noen steder. Og etter det jeg har sett i kveld tror jeg nok vi har det beste bidraget. Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 *Strekke* *Bøye* God kveld forumfolk. Jeg har sovet siden klokken 17, og jeg må si at det var deilig å slippe den temporære evige pinen tannreguleringen gir. Den litt dårlige siden med det er at jeg ikke kan spise noe godt nå, og siden det er relativt seint må jeg likevel legge meg igjen snart, og da orker jeg ikke å begynne på et spill. Hva gjør forumfolket? Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Har akkurat sett finalen til Paradise Hotel og nå ser jeg om Rybak kommer videre fra semifinalen (noe han BURDE gjøre). Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 You said.. Paradise Hotel? :o Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg grøsser når jeg tenker på Paradise Hotel og er utrolig glad for at det er ferdig. Nå skal det bli deilig å slippe å høre mer om det emnet på en stund. Ja jeg så kansje på big Brother da det gikk men til mitt forslag var jeg ganske mye yngre og det var underholdene på den tiden. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) You said.. Paradise Hotel? :o Japp. I said, men nå har jeg jobbet på det som klipper da. Og jeg har også klippet finaleepisoden så kanskje ikke så rart jeg så på det? Endret 14. mai 2009 av Bare Chrissj Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 I told them so, but they apparently don't remember. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 You said.. Paradise Hotel? :o Japp. I said, men nå har jeg jobbet på det som klipper da. Og jeg har også klippet finaleepisoden så kanskje ikke så rart jeg så på det? Du klippet den, faktisk. Jøsses. Da har jeg noe å fortelle fjortisvennene mine, da. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) @Lakus: Er ikke så viktig akkurat det da, men akkurat i dette tilfellet er det en stor grunn til at jeg faktisk har sett på det. Om jeg ikke hadde jobbet med det hadde det nok ikke vært førstevalget når jeg skulle se på TV. Men jeg kommer nok til å følge med på neste sesong av den norske utgaven uavhengig om jeg er med på produksjonen av den eller ikke (med et halvt øye i det minste). @Mokko: Japp, en av mange. Endret 14. mai 2009 av Bare Chrissj Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg husker at du sa det Lakus. Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Du er stor Atsjonas, du er stor. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) @Iharal3: Har litt lyst til å lage en tråd om hacking.. Noen simple hacks + hvordan å forsvare seg..Noen andre som kunne tenke seg å gjøre det.. Kanskje ikke helt lovlig, men men Endret 14. mai 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Kanskje ikke helt lovlig, men men Exactly. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hvis vi tar det slik uten de haxene, men en tråd som kan lære deg å beskytte deg.. Hvis noen kan noe om det da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå