Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 http://itavisen.no/813421/ny-streng-mobil-lov-i-usa Woow.. Jeg mener.. Woooooow.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Håkon. Kong Håkon. Fixed. King in the castle, king in the castle, I have a chair! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Halo Wars-tid? Ja, Halo Wars-tid. Jeg satser på at alle her joiner. Endret 14. mai 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 *Massepisspreik* Laland? Værsåsnill. Kall meg Håkon! <3 ^_^ Du kalte meg Mokko, jeg kalte deg Laland. Unnskyld, Lal.. Håkon. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Har noen tips for å spare penger? Har nå 795 kroner, og skal kjøpe Bionic Commando neste fredag, merk at jeg får 1000 kroner til uka, og da blir jeg sjuk på å kjøpe nye ting. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Prestisjefylt Halo Wars kamp på G! Gormers og iharal3 vs. Laland og drugiS! Who will win? Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Er det noen som synes at Heroes fortsatt er like bra som første sesong? Det har tapt seg så sinnsykt. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 http://itavisen.no/813421/ny-streng-mobil-lov-i-usa Woow.. Jeg mener.. Woooooow.. Den loven var jo ikke akkurat meningsløs. Det skjer ulykker hele tiden der både taxi og busssjåfører krasjer på grunn av mobilbruk. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Er det noen som synes at Heroes fortsatt er like bra som første sesong? Det har tapt seg så sinnsykt. Den tapte seg kansje i sesong to og forsatte litt i den første delen av tredje sesongen, men kom seg virkelig i volum 4. Og jeg er derfor blitt like forelsket i Heroes nå som jeg var i sesong 1. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Har vært like forelsket i Heroes hele veien, jeg er Heroes fanboy Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Blir bare mer og mer irritert når jeg ser på det, veldig forutsigbart og enkelte ting som bare blir for dumt. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 iharal3, Har du lagt meg til på Live? For det blir vell siste bane på Halo 3 i løpet av helgen? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 * Lawyer: "Doctor, before you performed the autopsy, did you check for a pulse?" * Witness: "No." * Lawyer: "Did you check for blood pressure?" * Witness: "No." * Lawyer: "Did you check for breathing?" * Witness: "No." * Lawyer: "So, then it is possible that the patient was alive when you began the autopsy?" * Witness: "No." * Lawyer: "How can you be so sure, Doctor?" * Witness: "Because his brain was sitting on my desk in a jar." * Lawyer: "But could the patient have still been alive nevertheless?" * Witness: "Yes, it is possible that he could have been alive and practicing law somewhere." Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 * Lawyer: "Now sir, I'm sure you are an intelligent and honest man--" * Witness: "Thank you. If I weren't under oath, I'd return the compliment." Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Nå mistet jeg lysten på pizza. Men morsomt var det. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) * Lawyer: "Now sir, I'm sure you are an intelligent and honest man--" * Witness: "Thank you. If I weren't under oath, I'd return the compliment." Haha dagens! Kan man scrolle i all evighet på den wallpaper linken din? Satt i en halvtime og bare scrollet nedover :s Endret 14. mai 2009 av Neptjune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå