Laland Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Spilte akkurat en god del Halo Wars og merker at stemmen klarner til etter en halv uke uten skikkelig lyd ^_^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hva sa du? Hørte ikke helt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Det var godt å høre. Stemmen min er ikke så god idag, men det er nok på grunn av ingen søvn i natt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg skal most definitely fortsette å se på Heroes. Som jeg forstår det foregår den i en tid hvor personene begynner å finne ut at de har superkrefter, og episoden passer jo perfekt til det. En god dose mystikk og ikke minst forundring blant de som innehar disse kreftene. Lakus approves ^_^ Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Det var godt å høre. Stemmen min er ikke så god idag, men det er nok på grunn av ingen søvn i natt. Muhahahahaha... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 det er flott lakus. Første sesong er helt ekstremt bra, spesielt mot slutten! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Det var godt å høre. Stemmen min er ikke så god idag, men det er nok på grunn av ingen søvn i natt. Muhahahahaha... Nå ble jeg redd igjen. :unsure: Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hva er bøttekott på engelsk? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 En god dose mystikk og ikke minst forundring blant oss som innehar disse kreftene. Lakus approves ^_^ Fixed. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Så siden du forandret mitt innlegg til å si oss så mener du også at jeg har evner utover det normale? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ohh.. Laland did not foresee this.. Lakus can has powas! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Trenger hjelp med to ord! Overlegen og bøttekott. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) En god dose mystikk og ikke minst forundring blant oss som innehar disse kreftene. Lakus approves ^_^ BlablablablablablatruddeligheiogtrudeligdegHERPESogenurtsomjegikkekannavnetpåDul ikeråspiseispåsøøøøndagjaddeligdegtadegendaddel. Jeg har visst überpowaz, jeg også. Endret 14. mai 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Overlegen=arrogant bøttekott.. cottage? Edit: Haha, Mokko, "ta deg en daddel". Den går i profilen ^^ Endret 14. mai 2009 av Laland Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Edit: Haha, Mokko, "ta deg en daddel". Den går i profilen ^^ Nok et eksempel på mine episke superpowers. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Cottage er en liten hytte:P Det engelske ordet for bøttekott er broom closet. Og overlegen kan jo ha mange betydninger, om du mener at noen feks. vant overlegent så er det superior som er riktig. Om du mener overlegen som i nedlatende mot andre mennesker er det haughty som er korrekt, men arrogant kan vel også brukes;) Dagens engelsktime fra Chrissj:P Endret 14. mai 2009 av Bare Chrissj Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Mokko: ta deg en daddel Slikt varmer enhver brukers hjerte; selv om enkelte av dem er fabrikkerte blir de ikke noe mindre sanne. ^^ Haha, herlig. ^_^ EDIT: Jeg føler jeg er ganske populær nå, her hvor jeg blir nevnt i både Laland's profil og Gamerno's twitter. B) Endret 14. mai 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 *snip* Hadde det vært støv i nærheten av deg hadde jeg bøyd meg i det. Mokko: ta deg en daddel Slikt varmer enhver brukers hjerte; selv om enkelte av dem er fabrikkerte blir de ikke noe mindre sanne. ^^ Haha, herlig. ^_^ EDIT: Jeg føler jeg er ganske populær nå, her hvor jeg blir nevnt i både Laland's profil og Gamerno's twitter. B) Laland? Værsåsnill. Kall meg Håkon! <3 ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå