Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal most definitely fortsette å se på Heroes. Som jeg forstår det foregår den i en tid hvor personene begynner å finne ut at de har superkrefter, og episoden passer jo perfekt til det. En god dose mystikk og ikke minst forundring blant de som innehar disse kreftene.

 

Lakus approves ^_^

Lenke til kommentar
En god dose mystikk og ikke minst forundring blant oss som innehar disse kreftene.

 

Lakus approves ^_^

BlablablablablablatruddeligheiogtrudeligdegHERPESogenurtsomjegikkekannavnetpåDul

ikeråspiseispåsøøøøndagjaddeligdegtadegendaddel.

 

:ph34r:

 

Jeg har visst überpowaz, jeg også.

 

:ph34r:

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Cottage er en liten hytte:P Det engelske ordet for bøttekott er broom closet. ;)

 

Og overlegen kan jo ha mange betydninger, om du mener at noen feks. vant overlegent så er det superior som er riktig. Om du mener overlegen som i nedlatende mot andre mennesker er det haughty som er korrekt, men arrogant kan vel også brukes;)

 

Dagens engelsktime fra Chrissj:P

Endret av Bare Chrissj
Lenke til kommentar
Mokko: ta deg en daddel

 

Slikt varmer enhver brukers hjerte; selv om enkelte av dem er fabrikkerte blir de ikke noe mindre sanne. ^^

 

Haha, herlig. ^_^

 

EDIT: Jeg føler jeg er ganske populær nå, her hvor jeg blir nevnt i både Laland's profil og Gamerno's twitter. B)

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
*snip*

Hadde det vært støv i nærheten av deg hadde jeg bøyd meg i det.

 

Mokko: ta deg en daddel

 

Slikt varmer enhver brukers hjerte; selv om enkelte av dem er fabrikkerte blir de ikke noe mindre sanne. ^^

 

Haha, herlig. ^_^

 

EDIT: Jeg føler jeg er ganske populær nå, her hvor jeg blir nevnt i både Laland's profil og Gamerno's twitter. B)

Laland? Værsåsnill. Kall meg Håkon! <3

^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...