Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

I Bergen har det vært overraskende pent vær de siste ukene. Skjønt, det er nok bare værgudene som mobber meg igjen. Hver gang det er pent vær har jeg en eller annen oppgave eller eksamen å lese til. Det er først når jeg har masse fritid at det begynner å regne. Typisk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
17 sider igjen til überspam :(

 

Hva er vitsen med å nevne det? Nå blir det faktisk überspam...

 

@Snorre: Skjønner hva du mener er slik her i Vestby også, når vi må gjøre ting så er været skitt flott, men i løpet av den tiden vi har fri komme monsun regnet inn...

 

Du må ikke kødde med Chuck Norris, han kan skape et helvete for deg.

 

Nå skal jeg se min første episode av Heroes noensinne. Ønsk meg lykke til :)

 

Lykke til. Fornøyd?

Lenke til kommentar

Og slik går det når man prøver å skaffe seg ting man egentlig ikke skal ha tilgang til, uten å helt vite hva man driver med. ;)

 

Edit: Det skal også sies at det er superartig å spille "custom games" i Warcraft III: The Frozen Throne.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Hvordan syntes du Heroes var Lakus? Bygger seg enda mer opp etter første episode.

 

Ligger her og leser jeg, Jeg Dreper av Giorgio Faleti ^_^

Lenke til kommentar
I Bergen har det vært overraskende pent vær de siste ukene. Skjønt, det er nok bare værgudene som mobber meg igjen. Hver gang det er pent vær har jeg en eller annen oppgave eller eksamen å lese til. Det er først når jeg har masse fritid at det begynner å regne. Typisk!

Når er du ferdig med oppgaver og eksamen og sånn? Bare sånn at jeg kan gjøre klar regnjakke og sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...