Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blandete følelser rundt det å ikke ha kommet opp i skriftlig eksamen. Deilig fordi jeg slipper å tenke på det, men ikke deilig fordi jeg nå kan komme opp i muntlig og fordi jeg ikke da fikk fri de to forberedelsesdagene. Menmen. Fikk stipend i dag også, så har fornyet Xbox Live medlemskapet mitt med tre nye måneder og kjøpt meg The Boondock Saints på DVD i steelbook cover. Bare noen filmer til i steelbook nå så har jeg en hel hylleplass med kun metall. Kostet meg også bare 89 kroner, noe som er uforskammelig billig for en så awesome film som Boondock Saints.

 

Nå skal jeg ta en røyk og hente pizzaen. Sees om noen minutter :)

Lenke til kommentar

For et vær det er ute da. Vært i byen og sett på skjerm til pc'n min, men fant ut at jeg faktisk ikke trenger en ny. For ett år siden hadde jeg handlet en ny skjerm uten å tenkt meg om.

 

Nå skal jeg bestille meg en pizza, cruise rundt med pilotbrillene på, hente pizza'n og fortsette å nyte denne fine dagen :)

Lenke til kommentar

Her hopper været opp og ned som om det danser macarena. Det er sol en stund, og så bestemmer det seg for å duskregne litt før det går tilbake til sol igjen. Deretter følger en hel rattata av sol, skyer, duskregn, regn, sol, duskregn, sol, regn. Litt frustrerende, men duskregnet er egentlig bare koselig.

 

Dessuten lukter det så godt av varm og vått vær ^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...