Mokko Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg ahr 1024 innlegg i denne tråden, jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. Vent, der ble det 1025. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Jeg har 2817 :o Endret 14. mai 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Mokko: Du mangler bare 1 forran postcounten din B) Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Haha, Ehtram sin postcount er (Xbox) 360! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Nei, det er et skateboardtriks. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg tror faktisk aldri jeg har sett Ehtram poste noe spillrelatert... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Det har jeg. Kom ikke opp i skriftlig eksamen. Nå er det bare å håpe på at jeg slipper muntlig. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Nå sitter jeg utafor huset mitt og venter på at folket kan komme hjem slik at jeg får dusjet og deretter levert søknaden min om jobb. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Maskinen min er oppe og går igjen, jeg og gruppen min er ferdig med to av fire terminoppgaver i faget informasjonssystemer, broren min har bursdag (ergo kake), og livet er generelt sett ikke så alt for galt for tiden. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Blandete følelser rundt det å ikke ha kommet opp i skriftlig eksamen. Deilig fordi jeg slipper å tenke på det, men ikke deilig fordi jeg nå kan komme opp i muntlig og fordi jeg ikke da fikk fri de to forberedelsesdagene. Menmen. Fikk stipend i dag også, så har fornyet Xbox Live medlemskapet mitt med tre nye måneder og kjøpt meg The Boondock Saints på DVD i steelbook cover. Bare noen filmer til i steelbook nå så har jeg en hel hylleplass med kun metall. Kostet meg også bare 89 kroner, noe som er uforskammelig billig for en så awesome film som Boondock Saints. Nå skal jeg ta en røyk og hente pizzaen. Sees om noen minutter Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Høres flott ut Si ifra om dere kan få sendt litt kake i posten til meg da. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Hva er det med folk å røyke før mat? Man blir jo mett av det. En skal røyke etter mat, punktum finale. Endret 14. mai 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 For et vær det er ute da. Vært i byen og sett på skjerm til pc'n min, men fant ut at jeg faktisk ikke trenger en ny. For ett år siden hadde jeg handlet en ny skjerm uten å tenkt meg om. Nå skal jeg bestille meg en pizza, cruise rundt med pilotbrillene på, hente pizza'n og fortsette å nyte denne fine dagen Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Fint vær? Hvor i landet er du? Her er det overskyet også må jeg vente ute også... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Her hopper været opp og ned som om det danser macarena. Det er sol en stund, og så bestemmer det seg for å duskregne litt før det går tilbake til sol igjen. Deretter følger en hel rattata av sol, skyer, duskregn, regn, sol, duskregn, sol, regn. Litt frustrerende, men duskregnet er egentlig bare koselig. Dessuten lukter det så godt av varm og vått vær ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå