Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå sitter vi i engelsken og noen elever er sinte for å ha kommet opp i engelsk eksamen...

Kødder du? Engelsk skriftlig kom jeg opp i, og det er det absolutt beste som kunne skje (nest etter å ikke komme opp i noe, såklart). Gleder meg skikkelig til å få vite tema på onsdag. ^_^

Lenke til kommentar
Hoff, gruer meg til 19 sider.

Er det spammingen som mest sannsynlig kommer da du tenker på? :p

Kanskje du er heldig og ingen oppdager det, selv om de sikkert har fått det med seg nå…

 

Hva bedriver folket med?

Hehe, ja. Var det jeg tenkte på :p Vi får se :p Prøver å ikke være her da :p

 

Holder på å se vekk videoer :p

Lenke til kommentar
Hvorfor skulle det skye over akkurat nå? :(

Solen dukker nok opp igjen skal du se :) ...og mest sannsynlig kommer den da jeg skal opp den grusomme bakken opp til hybelen og da er det ikke noe gøy med steikene sol. Det føles nesten som å være på fjellstur og jeg har ikke lyst å gå fjelltur i dag.

 

Holder på å se vekk videoer :p

 

? :huh:

Lenke til kommentar

Det er vel det man kaller skrivefeil, så ikke min feil at jeg ikke tok sammenhengen mellom vekk og vhs. Men avanser og avansert. Det er sikkert koselig det, har selv opplevd at filmene får mer sjarm nå man ser dem på vhs.

Nå er i hvert fall dagen min ferdig. ^_^

Lenke til kommentar
Det er vel det man kaller skrivefeil, så ikke min feil at jeg ikke tok sammenhengen mellom vekk og vhs. Men avanser og avansert. Det er sikkert koselig det, har selv opplevd at filmene får mer sjarm nå man ser dem på vhs.

Nå er i hvert fall dagen min ferdig. ^_^

Hehe, joda. Er jo sant det, men skulle gjerne hatt en dekoder med opptaker innebygget :p

Får håpe solen ikke kommer fra før du får kommet opp bakken da :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Endelig har jeg fått Rock Band tilbake fra dusten jeg lånte det til, og skal sende det til Erik. Ventet altfor lenge. Og etterpå skal jeg kjøpe kebab. Imorgen skal klassen på kino, og antagelighvis se Coraline, og deretter peppes. Det blir kos, og nå forlater jeg dere. Snakkes :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...