HerrGhost Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Hoff, gruer meg til 19 sider. Endret 14. mai 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Nå sitter vi i engelsken og noen elever er sinte for å ha kommet opp i engelsk eksamen... Kødder du? Engelsk skriftlig kom jeg opp i, og det er det absolutt beste som kunne skje (nest etter å ikke komme opp i noe, såklart). Gleder meg skikkelig til å få vite tema på onsdag. ^_^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 @CaponeX: Blir gamescoren din automatisk oppdatert i avataren din? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hoff, gruer meg til 19 sider. Er det spammingen som mest sannsynlig kommer da du tenker på? Kanskje du er heldig og ingen oppdager det, selv om de sikkert har fått det med seg nå… Hva bedriver folket med? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Nå sitter vi i engelsken og noen elever er sinte for å ha kommet opp i engelsk eksamen... det er det absolutt beste som kunne skje ( Yup, kom som sagt opp i matte, som er midt på treet. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ikke mye egentlig, gleder meg til fotballkampen idag. Gonna pwn! Lenke til kommentar
Whiteknight Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Prøver å få tiden til å gå hakket fortere frem til klokken 3. Da slutter jeg nemlig på jobb. Satser på å finne på noe artig i helgen. Jeg er trøtt... Hvorfor skulle det skye over akkurat nå? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hoff, gruer meg til 19 sider. Er det spammingen som mest sannsynlig kommer da du tenker på? Kanskje du er heldig og ingen oppdager det, selv om de sikkert har fått det med seg nå… Hva bedriver folket med? Hehe, ja. Var det jeg tenkte på Vi får se Prøver å ikke være her da Holder på å se vekk videoer Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hvorfor skulle det skye over akkurat nå? Solen dukker nok opp igjen skal du se ...og mest sannsynlig kommer den da jeg skal opp den grusomme bakken opp til hybelen og da er det ikke noe gøy med steikene sol. Det føles nesten som å være på fjellstur og jeg har ikke lyst å gå fjelltur i dag. Holder på å se vekk videoer ? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 VHS videoer ting som er tatt opp på tv. Har ikke noe mer avansert Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 @CaponeX: Blir gamescoren din automatisk oppdatert i avataren din? ja, det virker sånn. For jeg bytter ikke bildet, men vi kan jo se i løpet av helgen. Skal love at jeg i vært fall får en achievement i løpet av helgen Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Det er vel det man kaller skrivefeil, så ikke min feil at jeg ikke tok sammenhengen mellom vekk og vhs. Men avanser og avansert. Det er sikkert koselig det, har selv opplevd at filmene får mer sjarm nå man ser dem på vhs. Nå er i hvert fall dagen min ferdig. ^_^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Gleder meg til fotballkampen idag! Tjørvåg IL er best, ingen protest. Den som sier imot, er en idiot! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Det er vel det man kaller skrivefeil, så ikke min feil at jeg ikke tok sammenhengen mellom vekk og vhs. Men avanser og avansert. Det er sikkert koselig det, har selv opplevd at filmene får mer sjarm nå man ser dem på vhs.Nå er i hvert fall dagen min ferdig. ^_^ Hehe, joda. Er jo sant det, men skulle gjerne hatt en dekoder med opptaker innebygget Får håpe solen ikke kommer fra før du får kommet opp bakken da Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Fik 3+ på matteeksamen Har alltid hatt 4 før... <_< Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ja slipper skriftelig matte som eksamen ^_^ Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 :o 1999 inlegg laland.. ikke dårlig! Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hei forumfolk, og hei HCG. Fant nettopp ut at jeg har omtrent 1,5k innlegg hvis man teller med småprat. Ellers gjør reguleringen dritvondt >.< Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Endelig har jeg fått Rock Band tilbake fra dusten jeg lånte det til, og skal sende det til Erik. Ventet altfor lenge. Og etterpå skal jeg kjøpe kebab. Imorgen skal klassen på kino, og antagelighvis se Coraline, og deretter peppes. Det blir kos, og nå forlater jeg dere. Snakkes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå