Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg håper faktisk at vi kommer opp i eksamen - nemlig norsk skriftlig - for da har vi fri de neste dagene fordi det ikke trengs noe øvning i norsk. Men kjenner den følelsen av å slippe noen eksamen ja. Slapp det de to første årene på videregående. Men fikk dere beskjed om at dere ikke kom opp i noen skriftlige, muntlige eller begge?

Skriftlig. Muntlig får vi vite i juni eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Jeg var den eneste i klassen (tror jeg) som har engelsk, men som kom opp i matte istedenfor. Jeg var nesten til slutt og var så positiv siden lærern sa det var mange som ble trukket til engelsk, og rundt halve klassen var trukket ut, og så BAM R1 matte. jeg bare wat. Jaja, kunne vært verre.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Du klarar vel eit par-tre døgn som uteliggar? :p

Bare det ikke regner så. Kunne jo latt som jeg var på ferie og greier, Slått opp teltet rett utenfor skolen slik at jeg har nett tilgang. og grillet om kvelden og kost meg med forumet. ;) Nei det blir vel til at jeg okkuperer leiligheten til mormor i fyllingen de dagene.

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Var det i Arna skolen var?

Kjedelig. :blink: Hvem? Ikke jeg i alle fall. Jeg gikk slett ikke og la meg. Jeg er som SO, jeg sover aldri. :)

Men så kan det også være at jeg ikke får sove fordi jeg frykter forumkanibalens vrede. :unsure:

Derfor du svarte 5 timer seinere? :p

Endret av GhostViper
Lenke til kommentar

Endelig hjemme fra tine stafetten. Ble sykletur ned og hjem i pøsende regnvær. Bedre enn å sitte inne på skole derimot. Har faktisk kun hatt to dager på skolen denne uken, mandag og tirsdag. ar på tur i går, tinestafetten i dag, og jobbskygging i morra. Digg uke, og to fridager neste uke :)

Noen som har tenkt rundt 17 mai avaterer folkens? Kan godt lage en tråd om det er enklere å diskutere der, men hvor skal isåfall denne lages?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...