- FuzioN Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Nei, det gjør jeg ikke. For å ta opp diskusjonen lenger bak: 293 motatte meldinger. 53 sendte meldinger. Har måttet tømt 3 ganger! Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Skal på skolen, og det er torsdag (aka den værste dagen av dem alle.) Meh.. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 nå sover du. Jeg sover slett ikke. Sitter og ser litt Anime faktisk. Flott avatar forresten. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Nå får vi snart vite hva vi kommer opp til i skriftlig eksamen. *Norsk, norsk, norsk, norsk, norsk, norsk, norsk* Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Å jeg husker den gang man satt spent og ventet på å få vite hva man kom opp i til eksamen. Det var tider det. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 30 minutter til bekymringene kommer... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Vil ikke på jobb. Men tror nok jeg burde dra nå. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg spratt opp av senga merkeloig fort i dag når klokka ringte. Ikke vanlig meg, men dritdeilig. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 jaja. sitter her på skolen med kraftig forkjølelse. Tror jeg går hjem når norsktimen er ferdig Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Voldsomt mange som er forkjøla for tiden synes jeg? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) God morgen alle sammen. Da var jeg kommet meg til skolen, greide å forsove meg en time så ble litt sen i dag. Så nå har jeg 6 timer med it å se frem til og jeg gleder meg. <_< Når det kommer til eksamen har jeg fremdeles ingen anelse for ingen har sagt noe til meg angående det enda. Hva holder resten av folket på med? Endret 14. mai 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Kjeder meg mens jeg venter på at vi får vite hva vi kommer opp til i eksamen. Har samfunnsfag nå hvor vi har fått en siste sjanse til å levere inn to oppgaver som skulle vært levert inn mens jeg var på utplassering (som jeg da obviously ikke fikk gjort nettop pga jeg var på utplassering). Men jeg visste ikke at i dag var siste frist så jeg tok ikke med meg minnepennen min med hele oppgavene på. Det betyr stryk på to oppgaver til meg pga dårlig planlegging av den samme samfunnsfaglæreren jeg har klaget på så mange ganger før. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) I dag fikk vi vite hva vi kom opp i eksamen. Og meldingen lød slik: "Ingen kommer opp i eksamen!" etterfulgt av jubel og gledes skrik. Edit: du har tatt avataren i bruk ja Svenning, bra håper du er fornøyd med den. Endret 14. mai 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg håper faktisk at vi kommer opp i eksamen - nemlig norsk skriftlig - for da har vi fri de neste dagene fordi det ikke trengs noe øvning i norsk. Men kjenner den følelsen av å slippe noen eksamen ja. Slapp det de to første årene på videregående. Men fikk dere beskjed om at dere ikke kom opp i noen skriftlige, muntlige eller begge? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Yes, jeg som eneste i klassen kom ikke opp i R1. Det ble derimot Næringslivsøkonomi som er det beste som kunne hendt meg :D :D Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 NEI! Jeg kan ikke få fransk i eksamen dette er uakseptabelt! Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Er til å le av, eneste i R1 som ikke kom opp der skriftlig og livet er herlig :D :D Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg kom vist ikke opp i noe jeg heller. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg kom vist ikke opp i noe jeg heller. Da blir det muntlig da, siden i 2. må man opp. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Har i hvert fall medieeksamen som er helt satt, med unntak av dato. Så kanskje mulighetene for å slippe muntligen er der enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå