Laland Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Definisjoner er relative. Kan jo ta en velkjent setning: I helped my uncle Jack of a horse. I helped my uncle jack of a horse. Noen som ser forskjellen og budskapet? Edit: og med det sier jeg takk for meg. Forhåpentligvis første skoledag på en snau uke imorra. God natt! Endret 13. mai 2009 av Laland Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Grisete, Laland. Grusomt så vondt jeg får i nakken av å spille Rock Band og Guitar Hero. edit: leif Endret 13. mai 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Det er vel forsåvidt riktig at jeg utrykker meg "litt" snobbete når jeg skriver Engelsk. Jeg er sikkert den eneste i klassen som skriver "indeed", og jeg går ofte med Oxford t-skjorte. Damn, læreren tror sikkert jeg er en snobbete know-it-all :o Jeg personlig elsker å bruke litt nerdete uttrykk og klær. Ikke så nerdete at jeg virker som en retard, men nerdete nok til å se smartere ut enn det jeg egentlig er, som forhåpentligvis er smart nok til å kunne passere som en nerd i utgangspunktet. Jeg ser ingen skam i å være nerd og/eller kunne både avanserte og snobbete utrykk, det er da bare kult det da. Jaja, i IT klassen kansje, men ikke på lærerne. De foretrekker hardtarbeidende og ydmyke mennesker, ikke folk som gjør hele ukens oppgaver første timen på mandag og som leverer innleveringer uker før de andre har begynt Av og til har jeg bare lyst til å late som jeg arbeider og spørre lærerne om hjelp bare for at de skal tro jeg arbeider hardt. Det er det de vil. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg legger meg tidlig i dag også, tror jeg. Har tenkt til å holde den taktikken en stund framover, er så mye mer behagelig når jeg skal opp for å gå på skole/jobb Natta! Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) En lignende (men ikke helt lik) En mann var dømt til døden, og skulle skytes. Publikum, bøddelen og offeret var på plass, men mannen som skulle avsi den endelige dommen hadde ikke rukket å komme til stedet der dødsstraffen foregikk. Plutselig får bøddelen et telegram fra dommeren hvor det står: Skyt ham ikke vent til jeg kommer. Bøddelen ble forvirret, skulle han skyte eller ikke? Endret 13. mai 2009 av Error Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Den er vel egentlig slik. Kongen skulle sende en beskjed til bøddelen og be dem om å vente med å skyte før han kom. Beskjeden var slik: Skyt ham, ikke vent til jeg kommer. Derfor var mannen skutt da kongen kom fremm. Moralen? LÆR KOMMA REGEEEEEEELLLLL BLÆÆRÆRÆRGRÆGGR Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hørt den i en annen versjon, var noe med at det uheldigvis dryppet en blekkdråpe ned på brevet, og at det da snudde brevets mening fra at han ikke skulle drepes til at han skulle det. Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Den er vel egentlig slik. Kongen skulle sende en beskjed til bøddelen og be dem om å vente med å skyte før han kom. Beskjeden var slik: Skyt ham, ikke vent til jeg kommer. Derfor var mannen skutt da kongen kom fremm. Moralen? LÆR KOMMA REGEEEEEEELLLLL BLÆÆRÆRÆRGRÆGGR Feil. Min hadde ikke skrivefeil (dobbel "M" i slutten av et ord :o ) og den var mye mer episk skrevet. /eod Godnatt forumfolk! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Derfor var mannen skutt da kongen kom fremm. LÆR KOMMA REGEEEEEEELLLLL BLÆÆRÆRÆRGRÆGGR Oh noes! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) @Laland: Bortsett fra at du kanskje burde skrive "off" isteden for "of" tar jeg poenget. Det betyr ikke at du hadde rett. Endret 13. mai 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Derfor var mannen skutt da kongen kom fremm. LÆR KOMMA REGEEEEEEELLLLL BLÆÆRÆRÆRGRÆGGR Oh noes! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jegfant en halv 200 g smash melkesjokolade nå, etter at jeg har pusset tennene.. God natt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Legge meg. Sove. Stå opp. Dra til skole. Fiske etter norsk skriftlig eksamen. Dra hjem og pugge. Slappe av i helgen. Feire 17. Mai. Done. God natt Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 God kveld de som er her Begynner å bli sulten gitt. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Typisk. Når jeg endelig begynner å bli ferdig med installasjon av drivere og programvare har så godt som alle brukerne forsvunnet fra SO1. :\ Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Ja, det er kjedelige folk det. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Kjedelig. Hvem? Ikke jeg i alle fall. Jeg gikk slett ikke og la meg. Jeg er som SO, jeg sover aldri. Men så kan det også være at jeg ikke får sove fordi jeg frykter forumkanibalens vrede. :unsure: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå