Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Definisjoner er relative. Kan jo ta en velkjent setning:

 

I helped my uncle Jack of a horse.

I helped my uncle jack of a horse.

 

Noen som ser forskjellen og budskapet?

 

Edit: og med det sier jeg takk for meg. Forhåpentligvis første skoledag på en snau uke imorra. God natt!

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er vel forsåvidt riktig at jeg utrykker meg "litt" snobbete når jeg skriver Engelsk. Jeg er sikkert den eneste i klassen som skriver "indeed", og jeg går ofte med Oxford t-skjorte. Damn, læreren tror sikkert jeg er en snobbete know-it-all :o

Jeg personlig elsker å bruke litt nerdete uttrykk og klær. Ikke så nerdete at jeg virker som en retard, men nerdete nok til å se smartere ut enn det jeg egentlig er, som forhåpentligvis er smart nok til å kunne passere som en nerd i utgangspunktet. Jeg ser ingen skam i å være nerd og/eller kunne både avanserte og snobbete utrykk, det er da bare kult det da.

 

Jaja, i IT klassen kansje, men ikke på lærerne. De foretrekker hardtarbeidende og ydmyke mennesker, ikke folk som gjør hele ukens oppgaver første timen på mandag og som leverer innleveringer uker før de andre har begynt :mellow:

 

Av og til har jeg bare lyst til å late som jeg arbeider og spørre lærerne om hjelp bare for at de skal tro jeg arbeider hardt. Det er det de vil.

Lenke til kommentar

En lignende (men ikke helt lik)

 

En mann var dømt til døden, og skulle skytes. Publikum, bøddelen og offeret var på plass, men mannen som skulle avsi den endelige dommen hadde ikke rukket å komme til stedet der dødsstraffen foregikk. Plutselig får bøddelen et telegram fra dommeren hvor det står:

 

Skyt ham ikke vent til jeg kommer.

 

Bøddelen ble forvirret, skulle han skyte eller ikke?

Endret av Error
Lenke til kommentar
Den er vel egentlig slik.

 

 

Kongen skulle sende en beskjed til bøddelen og be dem om å vente med å skyte før han kom. Beskjeden var slik:

 

Skyt ham, ikke vent til jeg kommer.

 

Derfor var mannen skutt da kongen kom fremm.

 

Moralen?

 

LÆR KOMMA REGEEEEEEELLLLL BLÆÆRÆRÆRGRÆGGR

 

Feil. Min hadde ikke skrivefeil (dobbel "M" i slutten av et ord :o ) og den var mye mer episk skrevet. /eod

 

Godnatt forumfolk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...