Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

marthE kan du være så snill og vennlig å kanskje bytte tilbake til det bilde med han som smiler som gjør meg glad :)

Forumet er ikke helt det samme uten det!

Lakus jeg savner steinen din som får meg til å le litt hver gang jeg ser den!

Laland hvor er de vakre grønne sirklene dine?

 

Jeg se rikke forskjell på dere så da blir ting bare rot når jeg prøver å lese på forumet fordi jeg kjenner der eigejn på bildene!

Vær så snill og før tilbake de gamle tradisjonene og innør deres game bilder igjen! Jeg ber på mine knær! Jeg ber på vegne av de mange forvirrede so brukere her!

Lenke til kommentar

oi. Jeg følger virkelig ikke med. Er faktisk usikker på hvilke fag som det er mulig å komme opp i. Men det er i hvert fall Norsk og engelsk og så tror jeg det er mulig å komme opp i samfunnsfag. :)

 

Innboks:105

Sendte: 87

 

Nøtte: Jeg vet ikke om jeg får lov. :unsure:

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Er tilbake fra middag med en diskusjon med mutter.

 

Innboksen min er 29% full. You do da math.

 

Ellers får jeg vite om jeg kommer opp i skriftlig i morgen også. Engelsk eller norsk hadde vært elsk, fysikk, matte og spansk vil sannsynligvis gi fail.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

da var konserten ferdig! Syke mann, fy gaen for et bra show! Lasereffekter til 1000, elsker han helt sykt mye! Var litt ekkelt da vi gikk for å hente bilen, så lå det 3-4 stk med sprøyter irundt seg, mens en stod og dansa irundt oss. Lå endel ting som så stjelt ut og der. Skjedd noe gøy mens jeg har vært her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...