Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg postet jo et google-bildesøk av MC Hammer til hammer-avataren i sted som en spøk. Etter litt mer googling på fyren så fant jeg ut at han faktisk gjør et aldri så lite comeback i år.

 

Her er MC Hammer´s nye låt:

 

Jeg foretrekker gode gamle "Can´t touch this" ;)

Endret av Bare Chrissj
Lenke til kommentar

Vet. Han har egentlig en han bruker på jobben (jeg ga han en invite) men siden jeg har på auto-login, og jeg relativt ofte sitter oppe på Pc'en bruker han bare min.

 

Edit: Prøver igjen, er det noen som kan noe om mørk materie?

Endret av Error
Lenke til kommentar
Etter mye fram og tilbake bestemte jeg meg bare for å ta den første boken.

 

Det er bare saklig at de tok ut Tom Bombadil siden han er en såpass wat karakter. Folk som ikke har lest bøkene hadde bare WTF.

At de tok ut Scouring of the Shire fra Return of the King gjorde derimot litt ondt.

 

Det er ingen unnskyldning, for Bombadil spelte ei viktig rolle, og berre fordi han er litt spesiell er det ingen grunn til å stryke rolla hans. Han er dessutan den einaste som ikkje blir påverka av Ringen, eller Sauron. Det å droppe Bombadil var ein av Jackson sine største feil, saman med at han bytta Glorfindel med Arwen, og gjorde Arwen mykje meir sentral.

Lenke til kommentar
Etter mye fram og tilbake bestemte jeg meg bare for å ta den første boken.

 

Det er bare saklig at de tok ut Tom Bombadil siden han er en såpass wat karakter. Folk som ikke har lest bøkene hadde bare WTF.

At de tok ut Scouring of the Shire fra Return of the King gjorde derimot litt ondt.

 

Det er ingen unnskyldning, for Bombadil spelte ei viktig rolle, og berre fordi han er litt spesiell er det ingen grunn til å stryke rolla hans. Han er dessutan den einaste som ikkje blir påverka av Ringen, eller Sauron. Det å droppe Bombadil var ein av Jackson sine største feil, saman med at han bytta Glorfindel med Arwen, og gjorde Arwen mykje meir sentral.

 

Å bytte Glorfindel med Arwen var forsåvidt litt rart, men ikke uforståelig siden han ville lage en god film. Å gi Arwen den store rollen var vel for å gi filmen ett romantisk sidesprang.

 

Å redusere Gimli til et komisk innslag derimot er blasfemi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...