Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne Doctor Who serien, hva går den egentlig ut på?

Helt enkelt så handler den om en mystisk tidsherre fra Gallifrey som kaller seg the Doctor og serien handler da om hans forskjellige reiser i tid og rom sammen med sine herlige følgesvenner(?). :)

Lenke til kommentar

Fackk as, den beiben der er så hått!

 

Edit: Kan noen være så snill og hjelpe meg litt? Tingen er, jeg er så gruelig dårlig til og tegne, og en del av et mappeprosjekt vi har går ut på å tegne en enkel tegning (legg merke til enkel.)

 

Jeg har funnet ut at tegningen min skal bestå av dette:

 

- Episoden foregår i 1914

- Et kronpar ? (kronprins og kronprinsesse) som sitter i en gammeldags bil (bil ala 1914.)

- Kronparet er på vei til et hotell som er så nærme at det er på tegningen. Hotellet skal ha ett skilt som henger på den høyre veggen hvor det står "Hotel Sarajevo."

- En mann skal nettopp ha avfyrt et skudd mot kronparet.

- Det må være noen veldig enkle mennesker som står og ser på.

- I bakgrunnen skal det være en halvtydelig svart hånd.

 

Så, kan noen være så snille og tegne en tegning med dette på (Veldig enkel.) :)

In return: Tits and glory.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Error... Do not push the limit... Dein baiben er sjelvklart min (Kjenner folk som skriver bokmål slik).

 

Men jevg tror jeg får gjøre noe fornuftig sånn som å skrive ferdig en søknad om jobb på en av de lokale statoil stasjonene (Vi har utrolig mange av dem i Vestby)

Lenke til kommentar
Error... Do not push the limit... Dein baiben er sjelvklart min (Kjenner folk som skriver bokmål slik).

 

Men jevg tror jeg får gjøre noe fornuftig sånn som å skrive ferdig en søknad om jobb på en av de lokale statoil stasjonene (Vi har utrolig mange av dem i Vestby)

Er det Statoil som er ved McDonalds der? Eller var det Shell? Husker ikke

Lenke til kommentar
Error... Do not push the limit... Dein baiben er sjelvklart min (Kjenner folk som skriver bokmål slik).

 

Men jevg tror jeg får gjøre noe fornuftig sånn som å skrive ferdig en søknad om jobb på en av de lokale statoil stasjonene (Vi har utrolig mange av dem i Vestby)

Er det Statoil som er ved McDonalds der? Eller var det Shell? Husker ikke

 

Har du vært i Vestby før? Men er Esso ved McDonalds også er det Statoil på andre siden av veien.

Lenke til kommentar
Error... Do not push the limit... Dein baiben er sjelvklart min (Kjenner folk som skriver bokmål slik).

 

Men jevg tror jeg får gjøre noe fornuftig sånn som å skrive ferdig en søknad om jobb på en av de lokale statoil stasjonene (Vi har utrolig mange av dem i Vestby)

Er det Statoil som er ved McDonalds der? Eller var det Shell? Husker ikke

 

Har du vært i Vestby før? Men er Esso ved McDonalds også er det Statoil på andre siden av veien.

Ah, var sånn det var. Mente det var en statoil i nærheten^^. Har kun kjørt igjennom Vestby på min vei fra Østfold til Oslo eller tilbake. Har aldri vært i selve Vestby, ikke som jeg kan huske i det minste. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...